Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Amadeus i Points nawiązują współpracę

Amadeus i Points International, globalny lider w dziedzinie rozwiązań dla programów lojalnościowych, poinformowały o nawiązaniu współpracy, która pozwoli liniom lotniczym czerpać większe korzyści z programów lojalnościowych.

 rt 2019 01z 06

  Awards linie lotnicze mogą w swoich programach lojalnościowych oferować pełną dostępność miejsc, mile i płatności gotówkowe oraz wykorzystywanie zgromadzonych mil do zakupu lepszych miejsc i usług dodatkowych. Rozwiązania Loyalty Commerce Platform firmy Points zapewniają liniom lotniczym strumień przychodów, zwiększając jednocześnie zaangażowanie klientów poprzez oferowanie im spersonalizowanych produktów w pełnym pakiecie usług lojalnościowych, usług rezerwacji hoteli i samochodów pod własną marką oraz punktów za mile i ich wymiany na nagrody. Amadeus i Points wprowadzą zintegrowaną ofertę usług dla członków swojego programu lojalnościowego. Oferta ta pomoże liniom lotniczym jeszcze bardziej usprawnić wymianę punktów na nagrody i zwiększyć zaangażowanie członków programu. Firmy Points i Amadeus współpracowały już przy wprowadzeniu wielu rozwiązań generujących dodatkowe przychody programów lojalnościowych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Zapewniły one wzrost liczby aktywnych członków tych programów oraz dodatkowe strumienie przychodów dla ich wspólnych klientów będących liniami lotniczymi


Wydanie: 1/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności