Właśnie rozpoczęło w Polsce swoją działalność irlandzkie biuro Click&Go.
Click&Go dzięki metodzie dynamicznego pakietowania daje możliwość rezerwacji wszystkich składowych podróży w jednym miejscu, w łącznej cenie. Klienci samodzielnie dobierają wszystkie elementy wyjazdu, korzystając z jednej strony. Zyskują więc dowolność w każdym aspekcie podróży, jednocześnie nie rezygnując z komfortu, jaki może dać im biuro podróży. Firma nie korzysta z pośredników, co dla klienta oznacza znaczne oszczędności, bo nie ponosi on kosztu prowizji. Wyloty z Click&Go są organizowane na terenie całego kraju. Mimo że firma dopiero wchodzi na Polski rynek, rośnie na solidnych podstawach. Schematy działania marki są już gotowe. Wykorzystane zostaną te same mechanizmy, które sprawdziły się już na rynku irlandzkim. Atutem jest również kompetentna i doskonale znana w branży polskiej turystyki postać, która poprowadzi markę: Michał Głowa, country manager Click&Go. Doskonale zna on rynek, bo przez siedem lat był prezesem znanej marki turystycznej 7islands. To właśnie idea zaadaptowania znanego w świecie brandu, jakim jest Click&Go, skłoniła go do podjęcia wyzwania. – Wprowadzając brand Click&Go do Polski, mieliśmy w głowie ideę stworzenia nowych, innowacyjnych możliwości dla Polaków. Mamy nadzieję, że marka przyjmie się na rodzimym rynku równie dobrze jak za granicą. Wszystko na to wskazuje – Polacy kochają bowiem połączenia technologii z tradycyjnymi tworami. Tak dzieje się zarówno na rynku finansowym, jak i turystycznym. Ciężko pracujemy, żeby zaproponować klientom jak najwygodniejszne rozwiązania, które zaspokoją indywidualne potrzeby każdego z nas. To dlatego tworzymy swoją ofertę poprzez system dynamicznego pakietowania. Jestem zdania, że o każdej branży należy myśleć przyszłościowo. Nowa era podróżowania zaczyna się tu i teraz – komentuje Michał Głowa.