Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Irlandzkie internetowe biuro podróży w Polsce

Właśnie rozpoczęło w Polsce swoją działalność irlandzkie biuro Click&Go.

 rt 2019 02z 01

  Click&Go dzięki metodzie dynamicznego pakietowania daje możliwość rezerwacji wszystkich składowych podróży w jednym miejscu, w łącznej cenie. Klienci samodzielnie dobierają wszystkie elementy wyjazdu, korzystając z jednej strony. Zyskują więc dowolność w każdym aspekcie podróży, jednocześnie nie rezygnując z komfortu, jaki może dać im biuro podróży. Firma nie korzysta z pośredników, co dla klienta oznacza znaczne oszczędności, bo nie ponosi on kosztu prowizji. Wyloty z Click&Go są organizowane na terenie całego kraju. Mimo że firma dopiero wchodzi na Polski rynek, rośnie na solidnych podstawach. Schematy działania marki są już gotowe. Wykorzystane zostaną te same mechanizmy, które sprawdziły się już na rynku irlandzkim. Atutem jest również kompetentna i doskonale znana w branży polskiej turystyki postać, która poprowadzi markę: Michał Głowa, country manager Click&Go. Doskonale zna on rynek, bo przez siedem lat był prezesem znanej marki turystycznej 7islands. To właśnie idea zaadaptowania znanego w świecie brandu, jakim jest Click&Go, skłoniła go do podjęcia wyzwania. – Wprowadzając brand Click&Go do Polski, mieliśmy w głowie ideę stworzenia nowych, innowacyjnych możliwości dla Polaków. Mamy nadzieję, że marka przyjmie się na rodzimym rynku równie dobrze jak za granicą. Wszystko na to wskazuje – Polacy kochają bowiem połączenia technologii z tradycyjnymi tworami. Tak dzieje się zarówno na rynku finansowym, jak i turystycznym. Ciężko pracujemy, żeby zaproponować klientom jak najwygodniejszne rozwiązania, które zaspokoją indywidualne potrzeby każdego z nas. To dlatego tworzymy swoją ofertę poprzez system dynamicznego pakietowania. Jestem zdania, że o każdej branży należy myśleć przyszłościowo. Nowa era podróżowania zaczyna się tu i teraz – komentuje Michał Głowa. 


Wydanie: 2/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności