Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Kultury spotkają się w Łodzi

Łódzkie targi „Na styku kultur”, które odbędą się w Łodzi 22-24 marca, będą zorganizowane po raz 25. Trzeba przyznać, że ćwierć wieku to szmat czasu.

 

rt 2019 02z 10

 

Jednak czas ten został doskonale wykorzystany i impreza wciąż się rozwija i ma od dawna ugruntowaną pozycję na polskim rynku targowym. Tegoroczna edycja targów zbiega się ze 100-leciem województwa łódzkiego. Nic więc dziwnego, że to właśnie ono jest województwem partnerskim targów. Podczas tych 25. targów będą świętowane oba jubileusze. Jak co roku, ze swoją ofertą zjawią się touroperatorzy, biura turystyczne, hotele, gospodarstwa agroturystyczne, pensjonaty oraz ośrodki uzdrowiskowe, sanatoria, obiekty SPA, porty i przystanie. Krajem partnerskim jest w tym roku Ukraina, która przedstawi swoją ofertę turystyczną. W trakcie targów odbędzie się też pierwsza tegoroczna odsłona Festiwalu Podróżników National Geographic. A poza tym jak co roku w programie są liczne atrakcje dla młodych i starszych miłośników przygód i podróży


Wydanie: 2/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne