Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Malta dynamiczny rozwój turystyki

To niewielkie wyspiarskie państwo, od wieków będące swoistym pomostem między Afryką a Europą, dziś cieszy się rosnącym zainteresowaniem turystów i bije kolejne rekordy ruchu turystycznego.

 rt 2019 02z 15

  O walorach turystycznych Malty nikogo, kto ma pojęcie o turystyce, nie trzeba było raczej przekonywać. Jednak choć turystyka była tam od dawna dobrze rozwinięta, to nie był to kierunek szczególnie lansowany w katalogach touroperatorów. Sytuacja zmieniła się w ciągu ostatnich 10 lat, kiedy to liczba turystów zaczęła rosnąć lawinowo i podwoiła się. Te doskonałe wyniki mają, jak to zwykle w takich wypadkach, wiele przyczyn. Naturalne walory, takie jak malownicze krajobrazy, ciepłe morze, łagodny klimat i wspaniałe zabytki to oczywiści duży atut wyspy, ale raczej nie jedyna przyczyna rozwoju turystyki. Poza ogólnym wzrostem ruchu turystycznego na świecie, co owocuje odkrywaniem nowych miejsc, gdzie można tę rosnącą rzeszę wysłać, Malta należy do krajów, które zyskały na zachodzących zmianach w geografii turystycznej, które jedne kraje pogrążają, a inne – jak Maltę – wynoszą. Kolejnym elementem, który ma niewątpliwie wpływ na wzrost ruchu turystycznego, jest powiązana z rozwojem turystyki ekspansja tanich linii lotniczych. Dziś wyspa ma lotnicze połączenie z ponad setką miejsc na świecie, a operacje wykonuje ponad 30 linii lotniczych. Są to zarówno linie tradycyjne (KLM, Lufthansa czy Etihad), jak i niskokosztowe (Ryanair, Wizz Air czy EasyJet). Rocznie obsługuje się tam ponad 6 mln pasażerów. Do tego trzeba dodać, że Malta jest krajem doskonale zorganizowanym, z dobrze wykwalifikowanymi pracownikami, co skutkuje wysokim poziomem oferowanych usług. Do tego, według rankingu ryzyka katastrof ONZ, jest jednym z...



Andrzej Jarczewski

Wydanie: 2/2019, PREZENTACJE

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności