Grupa eSky w 2018 r. wypracowała blisko 1,5 mld zł przychodów (liczonych jako całkowita wartość przeprowadzonych transakcji – TTV). Oznacza to wzrost TTV o 41 proc., a przychodów netto o ponad 35 proc. w stosunku do roku 2017.
Ponadto liczba dokonanych za pomocą serwisu eSky rezerwacji lotniczych wzrosła rok do roku o 44 proc. i wyniosła ponad 1,2 mln. Ubiegły rok dla Grupy eSky to także wejście na rekordową liczbę nowych rynków – w tym do Wielkiej Brytanii i Irlandii, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Grecji oraz krajów bałkańskich. W strategicznych planach na kolejne lata grupa zakłada jeszcze intensywniejszą ekspansję, rozbudowanie siatki połączeń – zwłaszcza do krajów azjatyckich i afrykańskich – a także dalszy rozwój oferty pakietowej „Lot+hotel” oraz połączeń łączonych. – Ubiegły rok był dla nas jednym z najlepszych, przełomowych. Wypracowaliśmy ponad 1,5 mld zł przychodów ze sprzedaży, z czego aż 180 mln przychodów netto. Liczba użytkowników naszego serwisu wzrosła do 180 mln, a naszą aplikację pobrano aż 3,6 mln razy. Weszliśmy aż na 10 nowych rynków. W tej chwili Grupa eSky jest obecna w każdym kraju regionu LATAM – od Argentyny po Meksyk z uwzględnieniem krajów Ameryki Środkowej oraz hiszpańskojęzycznej społeczności USA. Dlatego zdecydowaliśmy się pójść dalej i udostępnić naszą ofertę Europejczykom – od 2018 r. naszą ofertę wybierają Brytyjczycy, Irlandczycy, Hiszpanie, Portugalczycy, Francuzi, Grecy, a także mieszkańcy Serbii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny oraz Czarnogóry – komentuje Łukasz Neska, wiceprezes i CMO Grupy eSky. W najbliższym okresie grupa skoncentruje się na wejściu na nowe rynki, ale także będzie nadal włączała do swojej oferty nowych przewoźników i rozwijała siatkę połączeń. W tej chwili użytkownicy serwisu eSky mogą skorzystać z oferty ponad 950 przewoźników – zarówno tanich linii lotniczych, charterów, jak i lotów regularnych.