Neckermann wzmacnia kadry sprzedażowe

Neckermann stawia na ściślejszą współpracę z biurami agencyjnymi. Nowe kadry zasilą szeregi tego touroperatora już w kwietniu.

 

  Do zespołu handlowego dołącza znany menedżer Artur Godlewski oraz Anna Bliskowska. Artur Godlewski przez ostatnie lata pracował jako kierownik sieci sprzedaży w Mouzenidis Travel, wcześniej współpracował z agentami w Net Holiday. Anna Bliskowska w ostatnich kilku sezonach pracowała jako regionalny kierownik sprzedaży w Net Holiday, zna doskonale produkt Neckermanna, ponieważ przez wiele lat prowadziła biuro franczyzowe tego touroperatora. Artur Godlewski będzie kierował sprzedażą Neckermanna w Polsce Południowej, korzystając ze wsparcia doświadczonej kierowniczki regionalnej Izabeli Szerer. Anna Bliskowska obejmuje z kolei region zachodni. Team kierowników regionalnych uzupełnia Piotr Kołodziej, który z sukcesem kieruje sprzedażą w Polsce Centralnej. Wzmocnienia w terenie to niejedyne zmiany w Neckermannie. W celu lepszej obsługi agentów touroperator zwiększa liczbę pracowników w dziale helpdesk. – Chcemy, aby nasz serwis agencyjny był najlepszy na polskim rynku – deklaruje Artur Rezner. – Od kilku tygodni mamy w sprzedaży nowe produkty oparte na dynamicznym pakietowaniu i przelotach liniowych oraz low cost.


Wydanie: 3/2019, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail