Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Rusza kampania promująca podkarpacką turystykę.

2019-05-06

7 mln wyświetleń, taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem Podkarpackie Pełne Zachwytów. Grupą docelową szeregu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi a przede wszystkim mamy. – Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT. – To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – dodaje.

H2 wiosna

Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach.

Kampania bazuje na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie.

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny„Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie na stronę podkarpackie.travel/pelnezachwytow. Prace oceniać będzie JURY, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowiczoraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar. Dla uczestników konkursu przewidziano cenne nagrody m.in. aparat bezlusterkowy SONY a7 wraz z akcesoriami.

W każdy wtorek na profilu FB @podkarpackie.travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” to pierwsza akcja promocyjna skierowana do rodzin z dziećmi, zachęcająca do odkrywania nowych destynacji i spędzenia wakacji na Podkarpaciu. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.

W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzyz portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 000.

Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja, Album Pełen Zachwytów.


Aktualności

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności