Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Aplikacje mobilne zwiększają identyfikację klientów z biurem podróży

Klienci biznesowi chcą mieć sprawne i dostępne w każdej chwili narzędzie umożliwiające im kontrolę nad podróżą. 56 proc. podróżnych oczekuje informacji o możliwych trudnościach podczas podróży jeszcze przed odprawą. Najważniejsze z takich powiadomień dotyczą informacji o statusie lotu, alertów o możliwych opóźnieniach, zmian na lotnisku, a także możliwych udogodnień i atrakcji w miejscu docelowym – mówi Katarzyna Fabiańska, menedżer na Polskę i Kraje Bałtyckie w Travelport.

 

 rt 2019 04a 18

  Travelport odpowiada na te oczekiwania, tworząc narzędzia specjalnie zaprojektowane na potrzeby segmentu TMC. Travelport Trip Assist jest zaawansowaną aplikacją mobilną przeznaczoną dla firm i biur podróży zarządzających podróżami służbowymi. Travelport pomaga agentom wyróżnić się na niezwykle konkurencyjnym rynku TMC, zapewniając wysoce konfigurowalną aplikację mobilną, która dokładnie odzwierciedla tożsamość ich marki i zapewnia spójność we wszystkich cyfrowych punktach kontaktu z podróżnym. 

Łatwość obsługi

Ogromną zaletą aplikacji jest jej elastyczność. Jest ona niezwykle łatwa do skonfigurowania tak, aby była spójna ze wszystkimi narzędziami używanymi w agencji. Travelport Trip Assist łączy firmy takie jak Global Airline Services z podróżnymi przez cały czas ich podróży, zapewniając natychmiastowy dostęp do informacji, których potrzebują, i w momencie, kiedy ich potrzebują. Wszystkie te procesy odbywają się za pomocą urządzeń mobilnych, których używają klienci. Podróżni mają możliwość w zaawansowany sposób zarządzać trasą swojej podróży, korzystać z alertów i aktualizacji w czasie rzeczywistym, jeśli zajdą jakieś zmiany. Ponadto możliwy jest kontakt z agentem na żywo, dzięki czemu podróż przebiega bezproblemowo i pozwala klientom skupić się na jej celu, cały czas mając komplet informacji o jej przebiegu i kolejnych krokach. – Współcześni podróżni korzystają z telefonów komórkowych przed podróżą, w jej trakcie oraz po jej zakończeniu, co czyni ich doskonałym wirtualnym asystentem. Dając do użytku klientom Travelport Trip Assist, nasza firma może nawiązać z nimi bardziej efektywny kontakt – komentuje zastosowanie aplikacji Krzysztof Mikulski, kierownik sprzedaży Global Airline Services. – Dzięki Trip Assist możemy obsłużyć zapytania czy żądania klientów natychmiast, za pomocą jednego kliknięcia. To zaś poprawia ogólne wrażenie, jakie obsługa wywiera na klientach – dodaje Mikulski. Aplikacja powstała na podstawie najlepszych praktyk w zakresie aplikacji mobilnych, dzięki czemu zapewnia nawiązanie silniejszych więzi marki korzystającej z rozwiązania z klientem. Daje to możliwość wypracowania pozycji zaufanego doradcy nie tylko na czas podróży. 

Personalizacja

– Aplikacja, która jest firmowana naszym logo (wyłącznie), wzbudza w kliencie pełne zaufanie do narzędzia, identyfikując je z naszą jakością oraz profesjonalizmem. Ważnym elementem jest również wyświetlanie podróży chronologicznie według jednego PNR. Cała podróż widoczna jest w jednym podsumowaniu, ułożona od najbliższych etapów do tych najbardziej odległych. Tutaj pomaga funkcja łączenia podróży z kilku PNR w wyświetlającą się jako jedna całość – opisuje Krzysztof Mikulski. – Rozwiązanie dostarczane przez Travelport zapewnia naszym podróżnym lepszą kontrolę, oferując funkcję samoobsługi. Podróżni chwalą natychmiastowy dostęp do szczegółów swoich podróży. Dotyczy to przede wszystkim informacji o opóźnieniach, odwołanych rejsach oraz o numerach bramek na lotniskach. Informacje są przejrzyste, a funkcjonowanie aplikacji jest niezawodne – dodaje kierownik sprzedaży Global Airline Services. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Travelport pod koniec ubiegłego roku, ponad połowa turystów korzysta z aplikacji na smartfony podczas rezerwacji lotu. Aplikacje na urządzenia mobilne stały się osobistym asystentem osób podróżujących służbowo i turystów. Od czasu wprowadzenia rozwiązania mobilnego w połowie 2018 r. Travelport ma obecnie na całym świecie wielu wiernych klientów korzystających z Trip Assist.



Opr. Andrzej Jarczewski

Wydanie: 4/2019, e-TURYSTYKA

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności