Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Poznań za pół ceny – podsumowanie

Poznań już od dwunastu lat proponuje swoje atrakcje ze specjalną zniżką 50 proc. W ofercie są noclegi, restauracje, muzea i oferta kulturalna, a także atrakcje związane z rekreacją oraz aktywnym wypoczynkiem i program turystyczny.

 

  rekreacją oraz aktywnym wypoczynkiem i program turystyczny. – W tym roku można było skorzystać z ponad 140 ofert, a wyróżnikiem były nowości w każdej z kategorii, które świadczą o rozwoju poznańskiej turystyki – cieszy się Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT. Pojawiły się nowe inicjatywy, jak Muzeum Historii Ubioru, Swarzędzkie Centrum Historii i Sztuki. W programie zadebiutowało także Muzeum Przyrodnicze Wielkopolskiego Parku Narodowego. Można było także skorzystać z oferty Teatru Nowego i Teatru Wielkiego, czyli poznańskiej opery. „Poznań za pół ceny” okazał się także zaproszeniem, by wybrać się w okolice Poznania – do Obornik, Murowanej Gośliny, Czerwonaka, Swarzędza, Kórnika, Śremu, Mosiny, Puszczykowa, Stęszewa, Dopiewa lub Tarnowa Podgórnego. – W tym roku ponad 20 atrakcji znajdowało się w okolicach Poznania. W ubiegłym roku było ich tylko osiem. Oznacza to, że nasz potencjał turystyczny się rozwija, a także ma wymiar metropolitalny, który przekracza granice Poznania. Warto o tym pamiętać, szczególnie że turyści nie zwracają uwagi na granice administracyjne – mówi Wojciech Mania, koordynator akcji „Poznań za pół ceny” z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających wydarzenie stronę internetową akcji odwiedziło około 50 tys. osób. Najczęściej poszukiwane informacje dotyczyły gastronomii (ponad 36 tys. sesji), rekreacji i czasu wolnego (ponad 25 tys. sesji) oraz oferty kulturalnej (blisko 16 tys. sesji). Na podstawie badań wcześniejszych edycji można szacować, że w „Poznaniu za pół ceny” wzięło udział 35 tys. osób, które skorzystały z 75 tys. usług.


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności