Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Poznań za pół ceny – podsumowanie

Poznań już od dwunastu lat proponuje swoje atrakcje ze specjalną zniżką 50 proc. W ofercie są noclegi, restauracje, muzea i oferta kulturalna, a także atrakcje związane z rekreacją oraz aktywnym wypoczynkiem i program turystyczny.

 

  rekreacją oraz aktywnym wypoczynkiem i program turystyczny. – W tym roku można było skorzystać z ponad 140 ofert, a wyróżnikiem były nowości w każdej z kategorii, które świadczą o rozwoju poznańskiej turystyki – cieszy się Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT. Pojawiły się nowe inicjatywy, jak Muzeum Historii Ubioru, Swarzędzkie Centrum Historii i Sztuki. W programie zadebiutowało także Muzeum Przyrodnicze Wielkopolskiego Parku Narodowego. Można było także skorzystać z oferty Teatru Nowego i Teatru Wielkiego, czyli poznańskiej opery. „Poznań za pół ceny” okazał się także zaproszeniem, by wybrać się w okolice Poznania – do Obornik, Murowanej Gośliny, Czerwonaka, Swarzędza, Kórnika, Śremu, Mosiny, Puszczykowa, Stęszewa, Dopiewa lub Tarnowa Podgórnego. – W tym roku ponad 20 atrakcji znajdowało się w okolicach Poznania. W ubiegłym roku było ich tylko osiem. Oznacza to, że nasz potencjał turystyczny się rozwija, a także ma wymiar metropolitalny, który przekracza granice Poznania. Warto o tym pamiętać, szczególnie że turyści nie zwracają uwagi na granice administracyjne – mówi Wojciech Mania, koordynator akcji „Poznań za pół ceny” z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających wydarzenie stronę internetową akcji odwiedziło około 50 tys. osób. Najczęściej poszukiwane informacje dotyczyły gastronomii (ponad 36 tys. sesji), rekreacji i czasu wolnego (ponad 25 tys. sesji) oraz oferty kulturalnej (blisko 16 tys. sesji). Na podstawie badań wcześniejszych edycji można szacować, że w „Poznaniu za pół ceny” wzięło udział 35 tys. osób, które skorzystały z 75 tys. usług.


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności