eSky z międzynarodową kampanią wizerunkową

„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, skierowanej na trzy europejskie rynki: Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Anglojęzyczna wersja spotu będzie również promowana w międzynarodowych mediach online.

 

  Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako turystycznego serwisu online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży. Kampania potrwa od 13 maja do 23 czerwca i będzie obejmowała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu. – Nieograniczone możliwości podróżowania – to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję „Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. (…) Kampania, którą przygotowaliśmy, jest ukoronowaniem tej dewizy, podkreśla nie tylko charakter marki, ale też bliską i pełną zaufania relację, jaką budujemy z naszymi użytkownikami – komentuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky. W treści kampanii podkreślone zostały również główne atuty eSky, tj. łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualnie dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży. W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd. Widzowie obserwują, jak rodzice wraz z córką wspólnie podejmują decyzję, dokąd wyjechać, a następnie, korzystając z przyjaznego użytkownikowi serwisu eSky, łatwo spełniają swoje marzenie o fantastycznych wakacjach. – Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi – także młodzi rodzice – mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky, może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom – dodaje Anna Wiertel. Kampania telewizyjna, obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych, będzie wsparta działaniami w online i digital media, a także działaniami w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane m.in. na kanałach TVN, Polsat i innych kategorii premium. Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, na portalach i platformach wideo, w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii: Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach wakacyjnych i podróżnych. Dodatkowo kampanię wizerunkową wzmocnią działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach. Koncepcję kreatywną kampanii opracowało MSL, za zakup mediów odpowiada Starcom, a za komunikację PR – Concept PR. 


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail