Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

eSky z międzynarodową kampanią wizerunkową

„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, skierowanej na trzy europejskie rynki: Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Anglojęzyczna wersja spotu będzie również promowana w międzynarodowych mediach online.

 

  Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako turystycznego serwisu online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży. Kampania potrwa od 13 maja do 23 czerwca i będzie obejmowała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu. – Nieograniczone możliwości podróżowania – to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję „Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. (…) Kampania, którą przygotowaliśmy, jest ukoronowaniem tej dewizy, podkreśla nie tylko charakter marki, ale też bliską i pełną zaufania relację, jaką budujemy z naszymi użytkownikami – komentuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky. W treści kampanii podkreślone zostały również główne atuty eSky, tj. łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualnie dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży. W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd. Widzowie obserwują, jak rodzice wraz z córką wspólnie podejmują decyzję, dokąd wyjechać, a następnie, korzystając z przyjaznego użytkownikowi serwisu eSky, łatwo spełniają swoje marzenie o fantastycznych wakacjach. – Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi – także młodzi rodzice – mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky, może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom – dodaje Anna Wiertel. Kampania telewizyjna, obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych, będzie wsparta działaniami w online i digital media, a także działaniami w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane m.in. na kanałach TVN, Polsat i innych kategorii premium. Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, na portalach i platformach wideo, w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii: Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach wakacyjnych i podróżnych. Dodatkowo kampanię wizerunkową wzmocnią działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach. Koncepcję kreatywną kampanii opracowało MSL, za zakup mediów odpowiada Starcom, a za komunikację PR – Concept PR. 


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności