Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


eSky z międzynarodową kampanią wizerunkową

„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, skierowanej na trzy europejskie rynki: Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Anglojęzyczna wersja spotu będzie również promowana w międzynarodowych mediach online.

 

  Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako turystycznego serwisu online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży. Kampania potrwa od 13 maja do 23 czerwca i będzie obejmowała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu. – Nieograniczone możliwości podróżowania – to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję „Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. (…) Kampania, którą przygotowaliśmy, jest ukoronowaniem tej dewizy, podkreśla nie tylko charakter marki, ale też bliską i pełną zaufania relację, jaką budujemy z naszymi użytkownikami – komentuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky. W treści kampanii podkreślone zostały również główne atuty eSky, tj. łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualnie dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży. W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd. Widzowie obserwują, jak rodzice wraz z córką wspólnie podejmują decyzję, dokąd wyjechać, a następnie, korzystając z przyjaznego użytkownikowi serwisu eSky, łatwo spełniają swoje marzenie o fantastycznych wakacjach. – Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi – także młodzi rodzice – mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky, może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom – dodaje Anna Wiertel. Kampania telewizyjna, obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych, będzie wsparta działaniami w online i digital media, a także działaniami w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane m.in. na kanałach TVN, Polsat i innych kategorii premium. Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, na portalach i platformach wideo, w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii: Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach wakacyjnych i podróżnych. Dodatkowo kampanię wizerunkową wzmocnią działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach. Koncepcję kreatywną kampanii opracowało MSL, za zakup mediów odpowiada Starcom, a za komunikację PR – Concept PR. 


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności