Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę

7 mln wyświetleń – taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną.

 

 rt 2019 05a 02

  To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Grupą docelową wielu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, a przede wszystkim mamy. – Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują, gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT. – To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – dodaje. Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnego i niestandardowego miejsca wypoczynku z rodziną. Drugie założenie – to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach. Kampania opiera się na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest dziś poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie. Kampania zakłada wiele różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Prace oceniać będzie jury złożone z wybitnych fotografów. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga Oczekujac.pl, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 tys. Całość potrwa do końca listopada 2019 r., a jej podsumowaniem będzie publikacja „Album Pełen Zachwytów”. 


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności