Ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę

7 mln wyświetleń – taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną.

 

 rt 2019 05a 02

  To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Grupą docelową wielu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, a przede wszystkim mamy. – Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują, gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT. – To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – dodaje. Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnego i niestandardowego miejsca wypoczynku z rodziną. Drugie założenie – to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach. Kampania opiera się na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest dziś poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie. Kampania zakłada wiele różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Prace oceniać będzie jury złożone z wybitnych fotografów. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga Oczekujac.pl, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 tys. Całość potrwa do końca listopada 2019 r., a jej podsumowaniem będzie publikacja „Album Pełen Zachwytów”. 


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail