Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę

7 mln wyświetleń – taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną.

 

 rt 2019 05a 02

  To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Grupą docelową wielu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, a przede wszystkim mamy. – Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują, gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT. – To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – dodaje. Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnego i niestandardowego miejsca wypoczynku z rodziną. Drugie założenie – to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach. Kampania opiera się na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest dziś poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie. Kampania zakłada wiele różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Prace oceniać będzie jury złożone z wybitnych fotografów. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga Oczekujac.pl, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 tys. Całość potrwa do końca listopada 2019 r., a jej podsumowaniem będzie publikacja „Album Pełen Zachwytów”. 


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności