Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


TikTok pierwszy raz promuje kraj

Dzięki współpracy z ByteDance Ministerstwo Turystyki Indonezji chce zwiększyć popularność swojego kraju wśród turystów. Po raz pierwszy jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie będzie promowała konkretne państwo.

 rt 2019 05a 03

  Użytkownicy TikToka są zachęcani do udziału w specjalnym challenge'u i publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspie wraz z hasztagiem #wonderfulIndonesia. Partnerstwo TikToka i Ministerstwa Turystyki Indonezji jest pierwszym tego typu działaniem, a do tego obejmuje wykorzystanie jednej z najpopularniejszych obecnie aplikacji. Celem kampanii jest pokazanie piękna, które oferuje Indonezja, i zachęcenie do odwiedzin. TikTok namawia użytkowników do dzielenia się ich ulubionymi momentami z podróży, które dodatkowo mogą wziąć udział w rozpoczętym 26 kwietnia online challange – wystarczy nagrać krótkie wideo z podróży po wyspie i dodać hasztag #wonderfull Indonesia. Kampania obejmuje współpracę z lokalnymi twórcami i influencerami, a także promowanie użytkowników poprzez challenge, specjalne filtry, naklejki i objazdowe spotkania z dziennikarzami. Aplikacja cieszy się obecnie olbrzymią popularnością – według raportu SensorTower tylko w pierwszym kwartale tego roku pobrano ją ponad 200 mln razy, więc współpraca Ministerstwa Turystyki z platformą jest dobrym posunięciem. Widać, że ByteDance doskonale wie, co robić: nowe formaty reklam, zażegnanie problemu w Indiach czy wykorzystanie światowych trendów stosowania technologii w turystyce – to część dobrze przemyślanej strategii. Można się jedynie zastanawiać, jaki będzie następny krok chińskiego giganta – może współpraca z polskim Ministerstwem Turystyki? – Jestem przekonana, że Mazury są równie piękne jak Bali – komentuje Magdalena Bliźniak z agencji GetHero.


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności