Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

TikTok pierwszy raz promuje kraj

Dzięki współpracy z ByteDance Ministerstwo Turystyki Indonezji chce zwiększyć popularność swojego kraju wśród turystów. Po raz pierwszy jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie będzie promowała konkretne państwo.

 rt 2019 05a 03

  Użytkownicy TikToka są zachęcani do udziału w specjalnym challenge'u i publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspie wraz z hasztagiem #wonderfulIndonesia. Partnerstwo TikToka i Ministerstwa Turystyki Indonezji jest pierwszym tego typu działaniem, a do tego obejmuje wykorzystanie jednej z najpopularniejszych obecnie aplikacji. Celem kampanii jest pokazanie piękna, które oferuje Indonezja, i zachęcenie do odwiedzin. TikTok namawia użytkowników do dzielenia się ich ulubionymi momentami z podróży, które dodatkowo mogą wziąć udział w rozpoczętym 26 kwietnia online challange – wystarczy nagrać krótkie wideo z podróży po wyspie i dodać hasztag #wonderfull Indonesia. Kampania obejmuje współpracę z lokalnymi twórcami i influencerami, a także promowanie użytkowników poprzez challenge, specjalne filtry, naklejki i objazdowe spotkania z dziennikarzami. Aplikacja cieszy się obecnie olbrzymią popularnością – według raportu SensorTower tylko w pierwszym kwartale tego roku pobrano ją ponad 200 mln razy, więc współpraca Ministerstwa Turystyki z platformą jest dobrym posunięciem. Widać, że ByteDance doskonale wie, co robić: nowe formaty reklam, zażegnanie problemu w Indiach czy wykorzystanie światowych trendów stosowania technologii w turystyce – to część dobrze przemyślanej strategii. Można się jedynie zastanawiać, jaki będzie następny krok chińskiego giganta – może współpraca z polskim Ministerstwem Turystyki? – Jestem przekonana, że Mazury są równie piękne jak Bali – komentuje Magdalena Bliźniak z agencji GetHero.


Wydanie: 5/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności