Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Germania zmienia się w Chair Airlines

2019-06-12

Chair Airlines to nowa szwajcarska marka działająca dotychczas jako Germania Flug AG, której partnerem strategicznym i udziałowcem posiadającym 49% akcji jest Enter Air, największa polska prywatna linia lotnicza i jedna z największych linii czarterowych w Europie.

chair

–Rozpoczęcie działalności Chair Airlines to efekt trwającego od kilku miesięcy rebrandingu. Na początku roku szwajcarska spółka linii Germania definitywnie zerwała wszelkie związki z niemiecką grupą i rozpoczęła poszukiwania nowego partnera, który pomoże im zbudować solidną szwajcarską markę. Zarówno w nazwie jak i kolorystyce mamy teraz widoczne skojarzenia ze Szwajcarią na czym zależało wszystkich udziałowcom, w tym także i nam. Będzie to zupełnie odrębna linia, z produktem dopasowanym do szwajcarskiego rynku i popytu –mówi Grzegorz Polaniecki, członek zarządu Enter Air. – Od momentu rozpoczęcia naszego zaangażowania, aktywnie wspieramy naszych kolegów i pomagamy im w najważniejszych biznesowych kwestiach. Dobrze przygotowana oferta, nad którą wspólnie pracujemy, umożliwi w przyszłości działalność także na innych rynkach niemieckojęzycznych – dodaje.

Zmiana nazwy na Chair Airlines nastąpi od 1 lipca 2019 roku i oznacza zakończenie intensywnego procesu transformacji, który został przeprowadzony w Germania Flug w ostatnich miesiącach. Linia od pięciu lat prowadzi przewozy regularne i czarterowe operując na rynkach europejskich oraz popularnych kierunkach wakacyjnych w Afryce i na bliskim wschodzie. Spółka ma w swojej flocie trzy samoloty Airbus A319, z których jeden został już przemalowany i obrandowany nowym logotypem.

W maju 2019 r., Enter Air podpisał umowę inwestycyjną o wartości 2 mln USD (około 7,7 mln zł) i objął 49% akcji tej linii, dzięki czemu uzyskał dostęp do szwajcarskiego rynku turystycznego. Umowa zawiera też opcję call uprawniającą Enter Air do objęcia dodatkowych akcji linii dających łącznie udział do 80% akcji.


Aktualności

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności