Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Visa uruchomiła program zniżek na lotniskach

2019-06-29

Od 1. czerwca Visa uruchomiła program Visa Airport Companion Europe. Dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej, stworzonej przez DragonPass, podróżujący mogą zaoszczędzić podczas zakupów od 10% aż do 25%. Dodatkowo karta Visa daje jej posiadaczom możliwość korzystania z saloników lotniskowych na atrakcyjnych warunkach.

Karta Kredytowa, Kreditka, Karta, Czech, Republika, Ang

W programie uczestniczy blisko 40 restauracji i kawiarni oraz 20 sklepów należących do grupy Lagardère zlokalizowanych na 13 lotniskach w całej Polsce, włączając: Aelia Duty Free, Toys Store, The Fashion Gallery, So! Coffee, Paul, a także ponad 1100 restauracji lotniskowych na całym świecie.

Aby korzystać ze zniżek wystarczy zarejestrować się kartą Visa w aplikacji Airport Companion Europe, a następnie wybrać lotnisko oraz interesującą nas ofertę. Przed dokonaniem płatności kartą Visa wystarczy pokazać sprzedawcy kod kreskowy, który wyświetlił się w aplikacji.

Start programu nieprzypadkowo zbiega się w czasie z początkiem wakacji, czyli okresem wzmożonych podróży. Użytkownicy kart Visa będą mogli korzystać z atrakcyjnych zniżek przez ponad rok, bo do 30 września 2020 r. Możliwość zaoszczędzenia na posiłkach i zakupach na lotnisku to niewątpliwa korzyść dla wszystkich podróżujących, niezależnie od częstotliwości wyjazdów. Natomiast specjalnie z myślą o tych, którzy spędzą na lotnisku więcej czasu w oczekiwaniu na samolot, program obejmuje też możliwość wykupienia w aplikacji wstępu do saloników po stałej, gwarantowanej cenie.

Program Visa Airport Companion Europe będzie wspierany kampanią marketingową, w tym działaniami w Internecie oraz materiałami w punktach handlowych i gastronomicznych na lotniskach.

 

 

 


Aktualności

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności