Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Visa uruchomiła program zniżek na lotniskach

2019-06-29

Od 1. czerwca Visa uruchomiła program Visa Airport Companion Europe. Dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej, stworzonej przez DragonPass, podróżujący mogą zaoszczędzić podczas zakupów od 10% aż do 25%. Dodatkowo karta Visa daje jej posiadaczom możliwość korzystania z saloników lotniskowych na atrakcyjnych warunkach.

Karta Kredytowa, Kreditka, Karta, Czech, Republika, Ang

W programie uczestniczy blisko 40 restauracji i kawiarni oraz 20 sklepów należących do grupy Lagardère zlokalizowanych na 13 lotniskach w całej Polsce, włączając: Aelia Duty Free, Toys Store, The Fashion Gallery, So! Coffee, Paul, a także ponad 1100 restauracji lotniskowych na całym świecie.

Aby korzystać ze zniżek wystarczy zarejestrować się kartą Visa w aplikacji Airport Companion Europe, a następnie wybrać lotnisko oraz interesującą nas ofertę. Przed dokonaniem płatności kartą Visa wystarczy pokazać sprzedawcy kod kreskowy, który wyświetlił się w aplikacji.

Start programu nieprzypadkowo zbiega się w czasie z początkiem wakacji, czyli okresem wzmożonych podróży. Użytkownicy kart Visa będą mogli korzystać z atrakcyjnych zniżek przez ponad rok, bo do 30 września 2020 r. Możliwość zaoszczędzenia na posiłkach i zakupach na lotnisku to niewątpliwa korzyść dla wszystkich podróżujących, niezależnie od częstotliwości wyjazdów. Natomiast specjalnie z myślą o tych, którzy spędzą na lotnisku więcej czasu w oczekiwaniu na samolot, program obejmuje też możliwość wykupienia w aplikacji wstępu do saloników po stałej, gwarantowanej cenie.

Program Visa Airport Companion Europe będzie wspierany kampanią marketingową, w tym działaniami w Internecie oraz materiałami w punktach handlowych i gastronomicznych na lotniskach.

 

 

 


Aktualności

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności