Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Amadeus - nowy rozdział współpracy z Booking.com

2019-07-11

Amadeus zwiększa bazę noclegową o 30% dzięki nowej współpracy z Booking.com

Amadeus hotel

Amadeus podpisał umowę dystrybucji miejsc noclegowych z Booking.com, dzięki czemu oferty zakwaterowania z serwisu zostaną po raz pierwszy zintegrowane z platformą Amadeus Travel Platform.

Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży Amadeus, oferty Booking.com będą dostępne dla jeszcze większej liczby podróżujących na całym świecie.
Niezależnie od tego gdzie podróżujący rezerwują usługi, chcą większego wyboru i wygody. Znalezienie odpowiedniego miejsca noclegowego może mieć ogromny wpływ na ogólnie wrażenia z podróży.

Każdego dnia przez platformę Booking.com rezerwowanych jest ponad 1,5 miliona pokoi w 228 krajach i regionach na świecie. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Amadeus a Booking.com, sprzedawcy usług turystycznych za pośrednictwem Amadeus Travel Platform zyskają dostęp do bogatej bazy noclegowej firmy obejmującej hotele, motele, ośrodki wypoczynkowe, domy, apartamenty i wiele innych unikalnych miejsc.

W wyniku partnerstwa agenci turystyczni bezpośrednio odniosą korzyści z 30% wzrostu opcji zakwaterowania udostępnionych przez Amadeus. Dostęp do nowych treści zyskają w nadchodzących miesiącach za pośrednictwem wielu punktów sprzedaży, w tym Amadeus Selling Platform Connect, a dla rezerwacji korporacyjnych przez Amadeus cytric Travel & Expense.

Oferty noclegowe Booking.com będą wyświetlane wraz z innymi ofertami turystycznymi, aby ułatwić agentom rezerwację całej podróży. Poszerzenie oferty umożliwi im sprostanie oczekiwaniom podróżujących, aby mieć bogaty wybór, dostęp do wielu różnych opcji cenowych oraz wygodę posiadania jednej rezerwacji podróży, obejmującej wyjazd od początku do końca.

- Jestem przekonany, że współpraca Amadeus z Booking.com przyniesie wiele korzyści zarówno agentom turystycznym jak i podróżującym. 30% wzrost bazy noclegowej to jeszcze większa różnorodność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych preferencji – od prywatnych apartamentów, po luksusowe hotele czy rodzinne pensjonaty. Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać nasze usługi z firmą, która znana jest z sukcesu na arenie międzynarodowej. – powiedział Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE.


Aktualności

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności