Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 

 



Sabre stworzyło jeden z największych systemów rezerwacji miejsc noclegowych

Sabre ogłosiło uruchomienie systemu Content Services for Lodging. Odpowiada on na potrzebę uporządkowania rozdrobnionej oferty w branży hotelarskiej. Umożliwia dostęp do bardzo szerokiej oferty noclegowej, integrując treści z różnych źródeł: Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), platform z ofertami, takich jak Booking.com, Bedsonline czy Expedia, oraz baz agencji.

 

 rt 2019 07ha 07

  Rozwiązanie dostępne jest jako API (interfejs programistyczny aplikacji) i zapewnia większą wydajność niż stosowane do tej pory systemy. Będzie ono zintegrowane z narzędziem dla biur podróży Sabre Red 360, które rozwijane jest w krakowskim oddziale Sabre. Dostęp do większej liczby ofert powinien również pozytywnie wpłynąć na przychody agencji, które będą korzystać z Content Services for Lodging. Użytkownicy będą mieć także możliwość lepszego zarządzania preferowanymi treściami. Biura podróży mogą same wybierać, z ofert których agregatorów chcą korzystać. Aby upewnić się, że Content Services for Lodging zaspokoi potrzeby klientów, firma przez cały okres prac nad projektem zbierała opinie użytkowników, współpracując w tym zakresie ze swoimi partnerami biznesowymi. – Opracowane przez nas rozwiązanie rewolucjonizuje sposób, w jaki biura podróży będą sprzedawać i dokonywać rezerwacji hotelowych. Dzięki niemu będą mogły zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia – przyznała Traci Mercer, wiceprezes Sabre Travel Network. System Content Services for Lodging ułatwia agentom porównywanie opcji zakwaterowania, co do tej pory stanowiło duże wyzwanie. W badaniu użyteczności przedstawiciele Sabre doszli do wniosku, że dzięki normalizacji agenci podejmują decyzję w sprawie rezerwacji o 30 proc. szybciej. Kolejną zaletą jest to, że wszystkie rezerwacje, nawet te za pośrednictwem agregatora, będą aktywnymi segmentami GDS, ułatwiając zarazem biurom podróży ich obsługę. Nowe funkcje dostępne będą za pośrednictwem platformy Sabre Red 360 oraz GetThere.


Wydanie: 7/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Vademecum Turysty – zima 2019/20120
Wraz z ostatnim numerem Rynku Turystycznego przygotowaliśmy kolejny dodatek skierowany do konsumentów – Vademecum Turysty – zima 2019/20120. W tegorocznej...

Mandoria - nowy park rozrywki pod Łodzią
Czy istnieje przepis na stworzenie parku rozrywki atrakcyjnego zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci? Powstająca tuż obok Łodzi Mandoria Miasto Przygód udowodni,...

Ośrodek Słotwiny Arena – rozpoczyna sezon narciarski
W Beskidzie Sądeckim aura sprzyja narciarzom, więc ośrodek rusza jako jeden z pierwszych w Polsce, armatki pracują pełną parą, a narciarze cieszą się pierwszymi...

Certyfikaty POT 2019 wręczone!
Po raz siedemnasty zostały przyznane Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej – najważniejsze nagrody w branży turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności