Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



eSky wchodzi do Afryki

Od lipca 2019 r. usługi Grupy eSky są dostępne na pierwszym afrykańskim rynku – w Republice Południowej Afryki. Wejście na kontynent afrykański to dla grupy kolejny krok milowy w rozwoju.

 

 rt 2019 07ha 08

 

Zgodnie z planem ekspansji w Europie Północnej i Zachodniej, w drugim kwartale br. lokalne serwisy eSky zostały uruchomione również w Szwajcarii, Belgii i Holandii. Obecnie serwisy lokalne Grupy eSky są dostępne dla mieszkańców blisko 50 krajów i regionów na świecie. W 2019 r. grupa przyspiesza ekspansję i świętuje 15-lecie powstania. Według szacunków analityków, rynek RPA jest wysoce atrakcyjny jako druga co do wielkości gospodarka w Afryce, z blisko 50 mln mieszkańców, której jedną z ważniejszych gałęzi gospodarki jest turystyka. Jak podaje Grupa eSky, rynek usług turystycznych w RPA jest szacowany na 800 tys. miejsc dostępnych w lotach do/z kraju miesięcznie. – Jako firma o globalnych ambicjach, stale badamy nowe regiony i rynki pod kątem potencjału biznesowego. Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online oraz wieloma czynnikami, których połączenie zapewnia eSky atrakcyjną synergię. Mam na myśli możliwą komunikację w języku angielskim, tę samą strefę czasową, co Europa Wschodnia, a także rosnącą penetrację rynku przez rozwiązania mobilne. Według badań Euromonitora, aż 75 proc. użytkowników w RPA wybiera urządzenia mobilne podczas wyszukiwania i rezerwowania podróży. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli dla użytkowników z RPA na bardzo atrakcyjnych warunkach. Dla Grupy eSky to doskonałe przesłanki, by traktować RPA jako rynek „zalążkowy” – nasz przyczółek w Afryce – komentuje Marius Turbatu, global expansion director w Grupie eSky. W zapowiadanej na początku 2019 r. strategii grupa wskazywała, że ekspansja geograficzna pozostaje jednym z najważniejszych założeń biznesowych, obok rozwoju technologicznego oferowanych rozwiązań i produktów. W drugim kwartale br. narodowe serwisy eSky zostały, zgodnie z założeniami, uruchomione na kolejnych trzech rynkach europejskich – w Szwajcarii, Belgii i Holandii. Grupa nie zwalnia tempa ekspansji i bacznie przygląda się nie tylko rynkom afrykańskim – zwłaszcza atrakcyjnym turystycznie rynkom Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA) – ale także regionowi Azja-Pacyfik (APAC). Grupa eSky świętuje 15-lecie powstania i z tej okazji prowadzi wiele akcji specjalnych, m.in. konkurs fotograficzny dla użytkowników serwisu www.esky.pl, w którym nagrodą główną jest voucher podróżny o wartości 15 tys. zł, a także kamery GoPro. Co tydzień głosujący w konkursie mogą wygrać także mapkę zdrapkę. Prace finalistów konkursu zostaną opublikowane na portalu Onet Podróże. W jury konkursu zasiada redaktor naczelny portalu Marcin Mroczko. 


Wydanie: 7/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności