Pierwsze półrocze eSky

W pierwszym półroczu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży (TTV – total transaction value) wypracowana przez Grupę eSky – zaawansowany serwis do rezerwacji podróży – wyniosła ponad 1,16 mld zł.

 

  – Kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się rewelacyjnymi wynikami. Grupa eSky na wszystkich 50 światowych rynkach osiągnęła blisko 1,2 mld zł sprzedaży, z czego 142 mln zł to nasze przychody netto. W ubiegłym roku nasza sprzedaż w ciągu pierwszych sześciu miesięcy przekroczyła 650 mln zł, a przychody netto 82 mln zł, tak więc dynamika w obu wypadkach znacząco przekracza 70 proc. Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że co piąta rezerwacja w serwisach eSky pochodzi z jednego z 15 nowych rynków, na które weszliśmy w tym półroczu. Zresztą dynamika naszej ekspansji również jest ogromna, przypomnę, że w 2018 r. weszliśmy na 12 nowych rynków, a w zaledwie sześć miesięcy bieżącego roku możemy się pochwalić obecnością na kolejnych 15 – mówi Łukasz Neska, wiceprezes zarządu Grupy eSky. W 2019 r. Grupa eSky przyspieszyła tempo ekspansji oraz wkroczyła na dwa nowe kontynenty – do Afryki oraz Australii i Oceanii. Pierwszym afrykańskim rynkiem z logo eSky jest Republika Południowej Afryki, a pierwszym rynkiem na antypodach – Nowa Zelandia. Według zapowiedzi władz spółki, grupa nie zwalnia tempa ekspansji i bacznie przygląda się nie tylko rynkom afrykańskim – zwłaszcza atrakcyjnym turystycznie rynkom Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), ale także regionowi Azja-Pacyfik (APAC). – Od lat inwestujemy nie tylko w technologię, ale też biznesowe relacje, dlatego możemy poszczycić się bogatą listą przewoźników, z którymi współpracujemy. W ostatnim czasie zawarliśmy umowę z Rainbow oraz ETI, dzięki którym rozszerzyliśmy naszą ofertę o kolejne loty czarterowe – wskazuje Łukasz Neska. Oprócz innowacyjnego rozwiązania MultiLine, Grupa eSky stale rozwija ofertę dynamicznych pakietów „Lot+Hotel”, która umożliwia zakup zarówno biletów lotniczych, jak i miejsca noclegowego spośród blisko 1,3 mln apartamentów i hoteli. Oferta eSky zyskuje także dzięki wprowadzonemu systemowi ratalnemu, dzięki któremu podróżujący mogą sfinansować swoje wyjazdy także w atrakcyjnym systemie ratalnym, dzięki płatnościom PayU


Wydanie: 9/2019, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail