Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Grupa eSky rozwija współpracę z Sabre

2019-10-09

Grupa eSky - jedna z najszybciej rozwijających się internetowych firm turystycznych w Europie Środkowej i Wschodniej - oraz Sabre Corporation (NASDAQ: SABR), wiodący dostawca technologii dla branży turystycznej na świecie, podpisały nową umowę o współpracy. Dzięki porozumieniu Grupa eSky zyskuje kolejnego silnego i globalnego partnera, którego oferta pozwoli przyspieszyć jej dalszy wzrost na nowych rynkach.

eSky2

Dzięki współpracy z Sabre, eSky uzyska dostęp do bazy 420 linii lotniczych, 750 000 hoteli, a także oferty tysięcy touroperatorów oraz innych rozwiązań turystycznych. Pozwoli to dodatkowo rozbudować szerokie portfolio dotychczas oferowanych przez Grupę eSky produktów, takich jak: bilety linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych przewoźników, miejsca noclegowe w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodów, a także zakup ubezpieczenia podróżnego. Propozycje nowych partnerów będą dostępne również w ramach oferowanych przez eSky dynamicznie zestawianych i spersonalizowanych pakietów turystycznych „Lot+Hotel”.  

Podróżujący są coraz bardziej świadomi i coraz chętniej planują o kupują podróże samodzielnie. Mają też konkretne oczekiwania, które nie zawsze znajdują pokrycie w ofercie tradycyjnych biur podróży. To, co staje się wyzwaniem dla tradycyjnych biur podróży, stanowi doskonały potencjał dla agencji turystycznych online. Trend ten jest coraz bardziej odczuwalny również w Polsce, a współpraca z Sabre jest przykładem na to, że aby móc być konkurencyjnym na tym rynku należy podążać za Klientem i odpowiadać na jego potrzeby - mówi Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu, Chief Marketing Officer w Grupie eSky.

Dzięki technologii wyszukiwania opartej na rozwiązaniu Bargain Finder Max eSky zaoferuje swoim klientom pełną gamę produktów lotniczych wraz z usługami dodatkowymi. Ponadto, wykorzystanie dedykowanych narzędzi Sabre do automatyzacji obsługi rezerwacji pozwoli zwiększyć wydajność, zoptymalizować przychody Grupy, a tym samym obniżyć koszty i zwiększyć zyski. 

Naszym celem jest rozwój na kluczowych nowych rynkach i w regionach, przy jednoczesnym obniżaniu kosztów i zwiększaniu współczynnika konwersji - dodaje  Łukasz Neska. Technologia Sabre będzie wspierać nasze cele dając naszym użytkownikom dostęp do najniższych taryf i możliwość wysoce spersonalizowanych wyszukań. Funkcjonalności z zakresu Business Intelligence oferowane przez Sabre dadzą nam wgląd do danych potrzebnych, by dalej dynamicznie rozwijać się na nowych rynkach, a także pomogą nam zoptymalizować doświadczenia, które zapewniamy naszym klientom.

Ze swojej centrali w Polsce, Grupa eSky obsługuje podróżnych w całej Ameryce Południowej i Środkowej, a także w Europie i stale poszukuje sposobów na dostosowanie swojej oferty do zmieniających się oczekiwań podróżnych.

Dzięki silnej obecności i dobrej reputacji w Europie i Ameryce Łacińskiej, ambicją eSky jest ekspansja na inne kluczowe rynki, powiedział Sean McDonald, wiceprezes Sabre, Online. Dostęp do szerokiej oferty naszych dostawców z branży travel na całym świecie pomoże eSky zaoferować produkty i usługi, których szukają podróżni, a korzystanie z naszej zautomatyzowanej technologii pomoże dodatkowo skrócić czas reakcji na zapytania ze strony użytkowników.

 


Aktualności

Polecamy także:

KLM skończył 100 lat!
Najstarsza linia na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą -  KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze obchodzą 100 lat swojego istnienia! W...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Hotelarskie Perły Rynku Turystycznego
Coroczny dodatek do Rynku Turystycznego, traktujący o hotelach.   Kolejny raz oddajemy w ręce naszych czytelników dodatek przygotowany wraz z redakcją miesięcznika...

Turyści Neckermanna wracają do kraju
Wydatki poniesione do tej pory przez Mazowiecki Urząd Marszałkowski na dokończenie pobytu i powrót do kraju klientów biura Neckermann Polska wyniosły około 1 mln....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności