Wschodni Klaster

Przedsiębiorcy zrzeszeni w Klastrze Marek Turystycznych wykorzystują każdą okazję, by się rozwijać i promować. Dzięki spotkaniom biznesowym w Moskwie i S t. Petersburgu wiedzą, czego oczekują rosyjscy turyści i co zrobić, by przyciągnąć ich do Polski. Misja Gospodarcza, która odbyła się w dniach od 9 do 15 czerwca, otworzyła drogę do bliższej współpracy z rynkiem rosyjskim.

– Spotkania biznesowe odbyte podczas organizowanej przez nas misji z pewnością pomogą naszym klastrowiczom jeszcze lepiej przystosować rynek turystyczny Podlasia i Mazur do wymagań stawianych przez Rosjan – mówi Tomasz Kozłowski, koordynator projektu, prezes Polskiego Stowarzyszenia Doradczego i Konsultingowego. – Przedsiębiorcy zrzeszeni w Klastrze Marek Turystycznych Polski Wschodniej mieli możliwość poznania specyfiki rynku, zasad i standardów działalności firm z branży turystycznej na Wschodzie – mówi Tomasz Kozłowski. W czasie blisko tygodniowej wizyty w Rosji przedsiębiorcy odbywali w polskiej placówce dyplomatycznej spotkania biznesowe, w tym przede wszystkim z biznesmenami i przedsiębiorcami z branży turystycznej. Wizyty u przedstawicieli branży znacznie przybliżyły specyfikę turystycznego rynku Rosji.