Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Grupa eSky rozwija współpracę z Sabre

Grupa eSky oraz Sabre Corporation podpisały nową umowę o współpracy.

 rt 2019 10a 04

  Dzięki współpracy z Sabre, eSky uzyska dostęp do bazy 420 linii lotniczych, 750 tys. hoteli, a także ofert tysięcy touroperatorów oraz innych rozwiązań turystycznych. Pozwoli to dodatkowo rozbudować szerokie portfolio dotychczas oferowanych przez Grupę eSky produktów, takich jak: bilety linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych przewoźników, miejsca noclegowe w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodów, a także zakup ubezpieczenia podróżnego. Propozycje nowych partnerów będą dostępne również w oferowanych przez eSky dynamicznie zestawianych i spersonalizowanych pakietach turystycznych lot+hotel. Dzięki technologii wyszukiwania opartej na rozwiązaniu Bargain Finder Max eSky zaoferuje swoim klientom pełną gamę produktów lotniczych wraz z usługami dodatkowymi. Ponadto wykorzystanie narzędzi Sabre do automatyzacji obsługi rezerwacji pozwoli zwiększyć wydajność, zoptymalizować przychody grupy, a tym samym obniżyć koszty i zwiększyć zyski. – Naszym celem jest rozwój na kluczowych nowych rynkach i w regionach przy jednoczesnym obniżaniu kosztów i zwiększaniu współczynnika konwersji – mówi Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, chief marketing officer w Grupie eSky. – Technologia Sabre będzie wspierać nasze cele, dając naszym użytkownikom dostęp do najniższych taryf i możliwość wysoce spersonalizowanych wyszukań. Funkcjonalności z zakresu Business Intelligence oferowane przez Sabre dadzą nam wgląd do danych potrzebnych, by dalej dynamicznie rozwijać się na nowych rynkach, a także pomogą nam zoptymalizować doświadczenia, które zapewniamy naszym klientom. 


Wydanie: 10/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zwyczaje urlopowe Polaków i prognoza na zimę 2020 - egzotyka
Turcja, Egipt i Tunezja zadomowiły się w czołówce ulubionych kierunków wakacyjnych. Grecja wciąż na pierwszym miejscu, ale przez cały sezon musiała toczyć...

Więcej turystów w Czechach
W trzecim kwartale 2019 roku w obiektach zbiorowego zakwaterowania w Czechach zatrzymało się 4,5 miliona krajowych i 3,3 miliona zagranicznych turystów. Łabska...

Turystyka zmieni ministerstwo
 Zmiany w rządzie dotyczą również turystyki, która zmieni resort. Z ministerstwa sportu i turystyki (które zmieni nazwę na ministerstwo sportu), przejdzie do...

Ponad 3 miliony pasażerów na wrocławskim lotnisku
Na progu sezonu jesienno-zimowego ruch w Porcie Lotniczym Wrocław pozostaje na wysokim poziomie. Można już prognozować, że w tym roku lotnisko ponownie pobije swój...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności