Upadek dużego biura często pociąga za sobą poważne kłopoty dla mniejszych touroperatorów. Tak było również przypadku bankructwa GTI. Jak pokazuje relacja naszej czytelniczki. Warto walczyć, a przy dobrej woli różnych osób może udać się wyjść z kłopotów.
O dużych kłopotach GTI przeczytałam w internecie – okazało się, że mają wieczorem podjąć decyzję o upadłości. Zadzwoniłam do Darka Rozuma, z którym załatwiałam moje grupy na Kretę, a on potwierdził czarny scenariusz. Poprosiłam, aby podał mi kontrahenta na Krecie, przez którego kupował dla moich grup miejsca w hotelu, oraz podstawową informację – czy GTI zapłaciło depozyt za te miejsca? Dosłownie w ciągu kilkunastu minut miałam maila z kwotami przelanych zaliczek za nasze grupy i numer te
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl