Jak prowadzić skuteczne działania w portalu Facebook – bezpłatne szkolenia dla branży turystycznej. Serwis Facebook ma w Polsce blisko 11 mln użytkowników. Ilu jest tam potencjalnych klientów?
MGG Conferences zaprasza przedstawicieli branży turystycznej z Mazowsza na bezpłatne szkolenia poświęcone obecności i promocji na portalu Facebook. Pierwsze już pod koniec sierpnia. MGG Conferences organizuje dwa rodzaje szkoleń na temat Facebooka. – Postanowiliśmy zróżnicować tematykę, uwzględniając stopień znajomości portalu wśród uczestników szkoleń – mówi Ewa Petrykowska, koordynator projektu w MGG Conferences. Szkolenia są skierowane do przedstawicieli branży turystycznej z województwa mazowieckiego.
MGG Conferences zaprasza przedstawicieli branży turystycznej z Mazowsza na bezpłatne szkolenia poświęcone obecności i promocji na portalu Facebook. Pierwsze już pod koniec sierpnia. MGG Conferences organizuje dwa rodzaje szkoleń na temat Facebooka. – Postanowiliśmy zróżnicować tematykę, uwzględniając stopień znajomości portalu wśród uczestników szkoleń – mówi Ewa Petrykowska, koordynator projektu w MGG Conferences. Szkolenia są skierowane do przedstawicieli branży turystycznej z województwa mazowieckiego.