Linie uruchomiły ulepszoną stronę internetową www.ryanair.com. Przewoźnik wprowadził również szereg usług cyfrowych, które ułatwią rezerwację pasażerom oraz ich rodzinom.
Między innymi usunięto kod bezpieczeństwa „recaptcha” dla poszczególnych rezerwacji. Wprowadzono 24-godzinny okres ochronny korygujący ewentualne błędy. Uproszczono proces rezerwacji, który pozwoli zakupić bilet poprzez pięć kliknięć zamiast 17 i wprowadzono funkcję rezerwacyjną, która pomoże pasażerom łatwiej znaleźć najniższe ceny biletów na każdej trasie. Zapowiedziano również wprowadzenie w najbliższym czasie kolejnych zmian. W końcu lutego przyszłego roku mają być wprowadzone mobilne karty pokładowe, które dadzą możliwość otrzymania karty pokładowej poprzez jej wydruk lub pobranie jej na smartfony. Natomiast w maju ma być wprowadzona aplikacja na smartfony i tablety, która będzie informować o lotach i cenach Ryanair.
Między innymi usunięto kod bezpieczeństwa „recaptcha” dla poszczególnych rezerwacji. Wprowadzono 24-godzinny okres ochronny korygujący ewentualne błędy. Uproszczono proces rezerwacji, który pozwoli zakupić bilet poprzez pięć kliknięć zamiast 17 i wprowadzono funkcję rezerwacyjną, która pomoże pasażerom łatwiej znaleźć najniższe ceny biletów na każdej trasie. Zapowiedziano również wprowadzenie w najbliższym czasie kolejnych zmian. W końcu lutego przyszłego roku mają być wprowadzone mobilne karty pokładowe, które dadzą możliwość otrzymania karty pokładowej poprzez jej wydruk lub pobranie jej na smartfony. Natomiast w maju ma być wprowadzona aplikacja na smartfony i tablety, która będzie informować o lotach i cenach Ryanair.