#ZagrebLovesYou – nowa kampania Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia
europa

2020-05-08

Odwiedziliście kiedyś Zagrzeb? Jeśli tak, to z pewnością Wasze telefony i aparaty fotograficzne pełne są wspaniałych wspomnień z tego niezwykłego miasta. Być może macie również jakieś pamiątki, które przypominają Wam chwile spędzone w Zagrzebiu. Prosimy zróbcie im zdjęcie i udostępnijcie w naszych mediach społecznościowych.
 Zrzut ekranu 2020 05 08 10.03.56

„W ostatnich dwóch miesiącach mieliśmy okazję przekonać się, że nie jesteśmy sami i że Zagrzeb jest nie tylko ważny dla mieszkańców tego miasta, ale również wielu ludzi na świecie. Dlatego też przygotowaliśmy film Zagreb Loves You. Ten pełen emocji materiał pokazuje pełen wachlarz uczuć, które towarzyszyły nam w ostatnim czasie.  Bez względu na pandemię oraz trzęsienie ziemi, dzięki kampanii promocyjnej #ZagrebLovesYou, chcemy zostać w bliskim kontakcie ze wszystkim fanami naszego miasta“, powiedziała Dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, dr Martina Bienenfeld. Narratorem filmu jest pięciokrotny zdobywca nagrody Emmy, Rob Reider.
 
Kampania trwa od 5 do 19 maja 2020. Można w niej wziąć udział w mediach społecznościowych Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia Facebook, Instagram i Twitter. Filmy „Zagreb Loves You” oraz „Zagreb. Be There. Again…” są dostępne na kanale YouTube: https://www.youtube.com/user/ZAGREBTOURIST, a fotografie z hasztagiem DreamNowVisitLater: www.infozagreb.hr/dreamnowvisitlater.
 
#CroatiaLongDistanceLove – kontynuacja kampanii online Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej
 
Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała 4 nowe filmy przeznaczone do promocji w mediach społecznościowych. Materiały dotyczą gastronomii, piękna przyrody, turystyki aktywnej i dziedzictwa kulturowego. W najbliższym czasie komunikacja będzie skupiona w 4 wymienionych segmentach. Pierwszy opublikowany film poświęcony jest oszałamiającej chorwackiej przyrodzie: https://www.youtube.com/watch?v=qXNnxiZdajk
 
Pierwsza część akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove dotarła do ponad 1,5 miliona użytkowników na świecie. W ostatnim czasie Chorwacka Wspólnota Turystyczna odnotowała wzrost liczby fanów i ich interakcji na wszystkich kanałach Croatia Full of life w mediach społecznościowych.
„Chorwacja czeka na swoich gości! Staramy się cały czas utrzymywać bliski kontakt z naszymi przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Mam szczerą nadzieję, że już niedługo Polacy będą się mogli cieszyć pięknem Chorwacji na żywo” powiedziała Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, dr Agnieszka Puszczewicz.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail