polska

Rusza kampania promocyjna Sopotu

2020-06-28

Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie najnowszej kampanii przygotowanej przez Sopocką Organizację turystyczną i Miasto Sopot, z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej. Pod tą marką prowadzone będą liczne działania, które opowiadać będą o możliwościach spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To będzie także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.  

 Sopot1

- Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach.

Sopocka branża turystyczna pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości.  

- Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski – mówi Anna Golec- Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.  - Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem, dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczna destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia  mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i  łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot.

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu.  A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka.

 

Spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak. Stylizacja – Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka a tatę Jakub Ehrlich. Na zrealizowanie kampanii udało się pozyskać środki w wysokości 20.000 zł w ramach konkursu organizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną


Polecamy

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail