Koniec dawnych metod działania i pora na nowe pomysły

To będzie wyzwanie dla sektora incentive, by zmienić podejście grup, zmniejszyć je i znaleźć jakąś nową formułę – mówi Dariusz Maciejewski, prezes Travel Profi Partner – TUI Poland Incentive Travel.

rt 2020 06a 14

 Koniec dawnych metod działania i pora na nowe pomysły 

Czym się państwa biuro zajmuje?

Jesteśmy partnerem strategicznym koncernu TUI w Polsce. Nasza współpraca jest wieloletnia. Jej początki sięgają lat dziewięćdziesiątych, kiedy tworzyłem biuro podróży WCT. W roku 2000 sprzedałem moją firmę koncernowi, właśnie TUI. Byłem największym agentem TUI w Polsce. Również jako agent lotniczy byliśmy w czołówce największych biur IATA w Polsce. W międzyczasie rozwijałem markę Happy Events, tworząc kluby aktywnego wypoczynku na polskich plażach, oraz szkoliłem animatorów, którzy opiekowali się polskimi turystami za granicą. Ten projekt odkupił ode mnie Neckermann Polska. Jednak po parunastu latach wróciłem do czystej podróżniczej turystyki i w roku 2012 moja firma kupiła od TUI cały dział wyjazdów grupowych incentive travel. W ten sposób rozpoczęliśmy bardzo ciekawy okres, ściśle współpracując z TUI Poland. Muszę zaznaczyć, że pomimo dużego doświadczenia dzięki współpracy stale się rozwijamy i zdobywamy nowe doświadczenia (szczególnie jeżeli chodzi o kwestie budowania produktu i sprzedaży). Zajmujemy się również turystyką indywidualną, i to zarówno katalogową, jak i szytą na miarę. Jednak naszą specjalnością są wyjazdy grupowe typu incentive. W tym dziale mam zaszczyt pracować z osobami, które pracowały w moim biurze WCT. Jego działalność rozpocząłem jeszcze w 1990 r., a więc współpracujemy już 30 lat. Ta specjalizacja wynika więc przede wszystkim z olbrzymiego doświadczenia i wiedzy, która jest kluczowa w tej specjalizacji. Ja i moi pracownicy zwiedziliśmy cały świat. Jednak nie jesteśmy takimi podróżnikami, którzy kosztują miejscowej kuchni i prowadzą blogi, ale jesteśmy zawodowymi organizatorami incentive travel. Ludzie bardzo często zestawiają te dwie specjalizacje podróżnicze. Jednak to nie jest właściwe podejście, ponieważ one bardzo się różnią. My nie możemy sobie pozwolić na żadną przypadkowość. Tu w grę wchodzą nie tylko olbrzymie pieniądze, ale także bezpieczeństwo, często kilkuset osób. Niezwykle ważne są przy tym kontakty i partnerstwo na całym świecie. Będąc TUI Poland Incentive Travel, mamy dużo więcej możliwości, ponieważ możemy korzystać z całej bazy i potencjału koncernu, którego potencjał jest bezdyskusyjny. 


Wydanie: 6/2020, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail