Diners Club Polska planuje połączenie z Diners Club CS
Traveltech

2020-10-07

Diners Club Polska i Diners Club CS planują połączyć siły, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał finansowy, doświadczenie i zasoby. Na horyzoncie są nowe produkty oraz usługi dodane do kart.

Dinners

Połączenie transgraniczne otworzy nowe możliwości biznesowe i organizacyjne, usprawni obu podmiotom przyśpieszenie procesów cyfryzacji oraz zapewni szersze wykorzystanie doświadczenia i potencjału obu firm. Formalnie polska spółka przekształci się w oddział. Ta forma prawna niesie wystarczająco szerokie kompetencje, aby zapewnić  ciągłość działania i dbać o rozwój rynku lokalnego. Oczywiście wszystkie umowy z klientami oraz partnerami biznesowymi pozostaną bez zmian.

– W ramach grupy wspólnie uznaliśmy, że na szybko przekształcającym się rynku płatniczym potrzebujemy zmian, dzięki którym przygotowywane rozwiązania i innowacje będą mogły funkcjonować na kliku rynkach jednocześnie, mimo pewnych odmienności potrzeb. Takie podejście pozwoli na oferowanie i wdrażanie dla  klientów oraz partnerów jeszcze lepszych propozycji i warunków współpracy – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska. – Chcemy także efektywnie korzystać z możliwości płynnego transferu know-how pomiędzy rynkami oraz prowadzić efektywniej działania, które będą sprawdzać się od razu w kilku krajach, zapewniając efekt skali – dodaje.

Połączenie pozwoli przyśpieszyć realizację kolejnych projektów m.in. wejścia do nowych segmentów rynku i elastycznego dostosowania oferty do zmieniających się oczekiwań odbiorców usług, zarówno biznesowych, jaki i indywidualnych. Już w najbliższej przyszłości Diners Club Polska  zaproponuje klientom bezpłatny dostępu do globalnej sieci WiFi oraz rozwiązania płatnicze typu pre-paid. Kolejną nowością będzie udostępnienie, w pierwszej kolejności klientom biznesowym, możliwości generowania indywidualnych zestawów danych instrumentu płatniczego na potrzeby internetowych transakcji. Taka „jednorazowa” karta do każdej transakcji to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, szczególnie na potrzeby wydatków służbowych czy działalności komercyjnej.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail