Badanie dla portalu Hotwire.com wykazało, że 18 procent dorosłych Amerykanów, którzy kiedykolwiek wykupywali podróż, dokonało tego za pomocą urządzenia mobilnego.
Wyniki wykazały, że im młodsi są klienci, tym chętniej korzystają z takich urządzeń w celu dokonania rezerwacji. W grupie osób w wieku 18- 34 lata było to aż 37 proc. Tymczasem w grupie 35–44 lata już tylko 25 proc. – Jeśli uwzględnić, że około połowy amerykanów ma smartfony, pokazuje to jak duży jest potencjał rynku aplikacji mobilnych w branży turystycznej – podsumował wyniki Henrik Kjellberg , prezes Grupy Hotwire. Jeśli do tego dodać fakt, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 roku zanotowano 60 proc. wzrost rezerwacji dokonanych za pomocą tabletu lub smartfona, licząc rok do roku, to widać, że tak wygląda przyszłość rynku podróży – dodaje Kjellberg.
Wyniki wykazały, że im młodsi są klienci, tym chętniej korzystają z takich urządzeń w celu dokonania rezerwacji. W grupie osób w wieku 18- 34 lata było to aż 37 proc. Tymczasem w grupie 35–44 lata już tylko 25 proc. – Jeśli uwzględnić, że około połowy amerykanów ma smartfony, pokazuje to jak duży jest potencjał rynku aplikacji mobilnych w branży turystycznej – podsumował wyniki Henrik Kjellberg , prezes Grupy Hotwire. Jeśli do tego dodać fakt, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 roku zanotowano 60 proc. wzrost rezerwacji dokonanych za pomocą tabletu lub smartfona, licząc rok do roku, to widać, że tak wygląda przyszłość rynku podróży – dodaje Kjellberg.