Bardziej mobilny rynek

Badanie dla portalu Hotwire.com wykazało, że 18 procent dorosłych Amerykanów, którzy kiedykolwiek wykupywali podróż, dokonało tego za pomocą urządzenia mobilnego.

Wyniki wykazały, że im młodsi są klienci, tym chętniej korzystają z takich urządzeń w celu dokonania rezerwacji. W grupie osób w wieku 18- 34 lata było to aż 37 proc. Tymczasem w grupie 35–44 lata już tylko 25 proc. – Jeśli uwzględnić, że około połowy amerykanów ma smartfony, pokazuje to jak duży jest potencjał rynku aplikacji mobilnych w branży turystycznej – podsumował wyniki Henrik Kjellberg , prezes Grupy Hotwire. Jeśli do tego dodać fakt, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 roku zanotowano 60 proc. wzrost rezerwacji dokonanych za pomocą tabletu lub smartfona, licząc rok do roku, to widać, że tak wygląda przyszłość rynku podróży – dodaje Kjellberg.