Amadeus i O rbitz Worldwide poinformowały o zawarciu nowej, długoletniej umowy. W ramach nowego porozumienia Amadeus dostarczy swoją technologię oraz usługi globalnego systemu dystrybucji w celu wsparcia marek Orbitz w Ameryce Północnej.
Orbitz Worldwide skupia się na wykorzystaniu innowacyjnych technologii, które pozwalają osobom podróżującym służbowo i prywatnie na poszukiwanie ofert, planowanie wyjazdów i rezerwowanie szerokiej gamy produktów i usług turystycznych, w tym biletów lotniczych, hoteli, samochodów do wynajęcia, rejsów i pakietów wakacyjnych. Portfolio Orbitz obejmuje znane na całym świecie internetowe marki konsumenckie związane z podróżami, w tym Orbitz.com i CheapTickets.com w Ameryce Północnej, ebookers.com w Europie i HotelClub.com z siedzibą w regionie Azji i Pacyfiku, realizujący operacje na całym świecie. Amadeus podpisał również umowę z Lufthansą.
Porozumienie umożliwi przewoźnikowi sprzedaż rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem, jako usługę dodatkową realizowaną przez biura podróży korzystające z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services. Porozumienie obejmuje również austriackie narodowe linie lotnicze Austrian Airlines, należące do holdingu Lufthansa. Zapewnia ono biurom podróży z 63 rynków na całym świecie korzystającym z rozwiązania Amadeus możliwość rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem w klasie ekonomicznej dla podróżnych latających na trasach krajowych i europejskich. Dodatkowo pasażerowie będą mogli kupić miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, zarówno na trasach kontynentalnych, jak i międzykontynentalnych. Za niewielką dodatkową opłatą pracownicy biur podróży będą mogli rezerwować z wyprzedzeniem wybrane przez podróżnych miejsca. Jej wysokość będzie zależała od jego rodzaju – standardowego lub przy przejściu, z większą przestrzenią na nogi. Pasażerowie bez wcześniejszej rezerwacji miejsca będą mogli wybrać je bezpłatnie tylko przy odprawie.

Orbitz Worldwide skupia się na wykorzystaniu innowacyjnych technologii, które pozwalają osobom podróżującym służbowo i prywatnie na poszukiwanie ofert, planowanie wyjazdów i rezerwowanie szerokiej gamy produktów i usług turystycznych, w tym biletów lotniczych, hoteli, samochodów do wynajęcia, rejsów i pakietów wakacyjnych. Portfolio Orbitz obejmuje znane na całym świecie internetowe marki konsumenckie związane z podróżami, w tym Orbitz.com i CheapTickets.com w Ameryce Północnej, ebookers.com w Europie i HotelClub.com z siedzibą w regionie Azji i Pacyfiku, realizujący operacje na całym świecie. Amadeus podpisał również umowę z Lufthansą.
Porozumienie umożliwi przewoźnikowi sprzedaż rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem, jako usługę dodatkową realizowaną przez biura podróży korzystające z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services. Porozumienie obejmuje również austriackie narodowe linie lotnicze Austrian Airlines, należące do holdingu Lufthansa. Zapewnia ono biurom podróży z 63 rynków na całym świecie korzystającym z rozwiązania Amadeus możliwość rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem w klasie ekonomicznej dla podróżnych latających na trasach krajowych i europejskich. Dodatkowo pasażerowie będą mogli kupić miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, zarówno na trasach kontynentalnych, jak i międzykontynentalnych. Za niewielką dodatkową opłatą pracownicy biur podróży będą mogli rezerwować z wyprzedzeniem wybrane przez podróżnych miejsca. Jej wysokość będzie zależała od jego rodzaju – standardowego lub przy przejściu, z większą przestrzenią na nogi. Pasażerowie bez wcześniejszej rezerwacji miejsca będą mogli wybrać je bezpłatnie tylko przy odprawie.