HotelowePokusy – startuje kampania Travelist

Zdecydowanie zbyt dużo czasu spędziliśmy ostatnio w domach. Zamknięci w czterech ścianach i pozbawieni możliwości podróżowania, zdążyliśmy zatęsknić za pobytem w hotelu i związanymi z tym #Hotelowymi- Pokusami. Długie kąpiele w wannie, pluszowe kapcie, starannie pościelone łóżko czy darmowy zestaw szamponów to jedne z wielu przyjemności, które czekają na gości. Travelist właśnie tym zachęca Polaków do wyjazdu, realizując intensywną kampanię promocyjną.

 Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka poprzez różne działania chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy „mały grzeszek” ma przypisany na portalu Travelist obiekt, w którym można go z czystym sumieniem spełnić. Start kampanii został zaplanowany wraz z otwarciem hoteli. – Postanowiliśmy odwołać się do małych hotelowych przyjemności, które sprawiają gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu – mówi Krzysztof Dębski, marketing director w Travelist. Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i menedżerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych „wstydliwych przyjemnościach”. – Jako marka turystyczna tworzymy treści o bardzo dobrej jakości, m.in. rekomendacje, rankingi czy wywiady z lokalnymi mieszkańcami. To ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą chcemy podzielić się z czytelnikami magazynów i serwisów internetowych. Mamy zamiar pomóc w postawieniu na nogi polskiej turystyki po długiej przerwie wywołanej rządowymi obostrzeniami. Jest to dziedzina gospodarki, która szczególnie ucierpiała w wyniku pandemii – dodaje Oliwia Kiermasz, head of brand & communications w Travelist.


Wydanie: 1/2021, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail