Jedne z największych targów turystycznych Europy mają wyraźny wpływ na wzrost międzynarodowych podróży. Wystarczy spojrzeć na dane z gospodarek oficjalnych partnerów targów.
Kawa przelewana w widowiskowy sposób z garnka do garnka na indonezyjskim stoisku, a może raczej zapach małej czarnej unoszący się po przestronnej hali azjatyckiej, to jak się okazuje jeden ze skuteczniejszych sposobów zwrócenia uwagi przechodniów na ofertę kraju, który w zeszłym roku patronował targom ITB Berlin. W efekcie tej współpracy ministerstwo turystyki Indonezji ogłosiło, że w sezonie 2013 do kraju tysiąca wysp przyjechało o 9,4 procent więcej zagranicznych gości. Takiego wzrostu z pewnością chciałby też Meksyk, który w tym roku współpracuje z największymi targami turystycznymi Europy. Kraj ten przyjechał na targi ITB z osiemdziesięcioma wystawcami, którzy pokazują swoją ofertę na siedmiuset metrach kwadratowych. – Decyzja o wyborze Meksyku jako oficjalnego kraju partnerskiego ITB Berlin 2014 wysyła jasny komunikat i podkreśla znaczenie tego kraju jako celu podróży – powiedziała Claudia Ruiz Massieu Salinas, sekretarz turystyki Meksyku. – ITB Berlin jest najważniejszą platformą dla turystyki i cieszę się, że mogliśmy pok [...]

Kawa przelewana w widowiskowy sposób z garnka do garnka na indonezyjskim stoisku, a może raczej zapach małej czarnej unoszący się po przestronnej hali azjatyckiej, to jak się okazuje jeden ze skuteczniejszych sposobów zwrócenia uwagi przechodniów na ofertę kraju, który w zeszłym roku patronował targom ITB Berlin. W efekcie tej współpracy ministerstwo turystyki Indonezji ogłosiło, że w sezonie 2013 do kraju tysiąca wysp przyjechało o 9,4 procent więcej zagranicznych gości. Takiego wzrostu z pewnością chciałby też Meksyk, który w tym roku współpracuje z największymi targami turystycznymi Europy. Kraj ten przyjechał na targi ITB z osiemdziesięcioma wystawcami, którzy pokazują swoją ofertę na siedmiuset metrach kwadratowych. – Decyzja o wyborze Meksyku jako oficjalnego kraju partnerskiego ITB Berlin 2014 wysyła jasny komunikat i podkreśla znaczenie tego kraju jako celu podróży – powiedziała Claudia Ruiz Massieu Salinas, sekretarz turystyki Meksyku. – ITB Berlin jest najważniejszą platformą dla turystyki i cieszę się, że mogliśmy pok [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl