Szacuje się, że już co piąty kupujący usługi turystyczne robi to za pośrednictwem sieci. Jednak znalezienie atrakcyjnej oferty nie jest wcale takie łatwe. Według badań IATA przeciętny internauta w USA, aby dotrzeć do najkorzystniejszej oferty biletu lotniczego, musi przejrzeć aż 22 serwisy. Ten problem w coraz większym stopniu zaczyna dotykać również polskie firmy.
Branża turystyczna jest jedną z nielicznych, które oparły się kryzysowi. Doskonale radzi sobie również w internecie. W Stanach Zjednoczonych wartość tego sektora jest szacowana już na 100 miliardów dolarów. 65 procent tej sumy generuje sprzedaż biletów lotniczych, z jedynie 19-procentowym udziałem rezerwacji hotelowych. – W Polsce szacuje się, że wartość całego rynku e-commerce osiągnie w tym roku 30 mld złotych. Biorąc pod uwagę, że 18
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl