Amadeus i Lufthansa City Center w Polsce rozszerzyły swoją wieloletnią współpracę, podpisując umowę w zakresie sprzedaży Amadeus Value Hotels, dzięki której klienci Lufthansa City Center będą mieli dostęp do najlepszych stawek dla prawie 500.000 hoteli na całym świecie.
eTravel, największe z biur w sieci, jako pierwsze zintegrowało Amadeus Value Hotels ze swoim narzędziem do samodzielnej rezerwacji dla klientów korporacyjnych za pośrednictwem Amadeus Web Services. Pozostałe centra LCC w Polsce będą miały dostęp do kontentu Value Hotels bezpośrednio poprzez Amadeus Selling Platform Connect. Amadeus Value Hotels oferuje model przedpłaty, w którym voucher hotelowy jest wystawiany natychmiast po dokonaniu rezerwacji.
Nowa oferta obejmuje zarówno duże sieci hotelowe, jak i małe obiekty butikowe. Dzięki temu biura podróży mają dostęp do najlepszych cen w szerszej ofercie obiektów, co pozwala zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Stawki netto są dostępne obok zwykłych ofert prowizyjnych – pochodzących od sieci hotelowych, agregatorów lub firm przedstawicielskich – za pośrednictwem systemu Amadeus Hotels Plus oraz Amadeus Web Services. Oznacza to, że z ofert netto można korzystać w taki sam sposób, jak z klasycznych stawek i można je łączyć z innymi usługami, takimi jak loty lub wynajem samochodów, w jednym pliku rezerwacyjnym, aby zapewnić kompleksową usługę rezerwacji podróży.\\
Dla uproszczenia, firma Amadeus zajmie się płatnościami na rzecz hoteli i wystawi fakturę dla biura podróży. W ramach zawartej umowy firma Amadeus zorganizowała cykl szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników biur podróży. W szkoleniach wzięli udział konsultanci z różnych biur Lufthansa City Center w całej Polsce. - Z przyjemnością prezentujemy tę atrakcyjną opcję sprzedaży hoteli i cieszymy się, że Lufthansa City Center zdecydowała się skorzystać z naszego wysoce efektywnego rozwiązania. eTravel jest wiodącym biurem podróży służbowych w Polsce i jednym z pierwszych, które zaczęło czerpać korzyści z Amadeus Value Hotels.
W ramach naszych wysiłków na rzecz współpracy z branżą turystyczną w celu odbudowy podróży, nasze nowe rozwiązanie do rezerwacji hoteli oferuje rozszerzoną zawartość i atrakcyjne ceny. Automatyzuje ono wiele wysiłków i pomaga biurom podróży skoncentrować się na tym, co robią najlepiej – pomaganiu klientom w znalezieniu najlepszych opcji podróży – powiedział Paweł Rek, Sales Director Business Travel, Central Eastern Europe w firmie Amadeus.