polska

eSky zrealizuje kampanię POT

2021-11-24

W październiku br. Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem „Poland. More than you expected”. W przetargu wybrano ofertę firmy eSky.pl, która zdaniem POT była najkorzystniejsza i otrzymała największą liczbę punktów.

Key Visual kampania POT 1

 

Celem kampanii wizerunkowej jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.

Jako firma z branży travel mamy duże doświadczenie i wiedzę w obszarze podróżowania. Współpracowaliśmy dotychczas z wieloma partnerami zagranicznymi z obszaru turystyki w zakresie ich promocji w Polsce i krajach europejskich. Ale pierwszy raz realizować będziemy kampanię promującą podróże do Polski, i to wspólnie z tak ważnym partnerem, jakim jest Polska Organizacja Turystyczna. Jest to dla nas zaszczyt i przywilej. Cieszymy się, że możemy dołożyć naszą cegiełkę do budowania świadomości wśród zagranicznych turystów, że Polska jest atrakcyjnym kierunkiem podróży –mówi Hubert Choroszewski, Media&Partrnerships Director w eSky.pl.

Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia) w okresie listopad-grudzień br.

W ramach kampanii firma eSky.pl we współpracy z agencją PRO LOKO przygotowała spot, który będzie emitowany w internecie poprzez platformę YouTube i jest dostępny na kanale Polskiej Organizacji Turystycznej. Emisja kampanii będzie prowadzona także w internecie poprzez sieć reklamową Google Display Network oraz w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky.

Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem Poland. More than you expected chcemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje nasz spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów – mówi Rafał Szlachta, Prezes POT.

Za opracowanie kreacji oraz zakup mediów odpowiadają zespoły eSky.pl we współpracy z amerykańską agencją marketingu dla branży turystycznej - Sojern.

 


Polecamy

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail