CyberSource, firma należąca do Visa Inc. (NYSE: V), jeden z czołowych operatorów płatności dla e-commerce na świecie, nawiązał strategiczną współpracę z Amadeusem. Umowa została zawarta w celu stworzenia zintegrowanego rozwiązania rezerwacyjnego dla linii lotniczych, biur podróży i innych organizacji turystycznych na całym świecie, które pozwoli zarządzać nadużyciami.
Wykorzystując doświadczenie firmy CyberSource w tym obszarze, rozwiązanie integruje system do wykrywania nadużyć Decision Manager z platformą płatniczą dla branży turystycznej Amadeus Payment Platform (APP). Decision Manager pozwala realizować rezerwacje zgodne z prawem, identyfikując potencjalnie nieuczciwe transakcje i w ten sposób obniżając koszty operacyjne. Zintegrowane rozwiązanie pomoże firmom turystycznym na całym świecie zwiększać przychody, redukować koszty i poprawić doświadczenia klientów w zakresie płatności w wielu kanałach – online, mobilnym, bezpośrednim czy w centrach obsługi telefonicznej. CyberSource Decision Manager pomaga w szybszym i dokładniejszym wykrywaniu oszustw, minimalizując konieczność bezpośredniej interwencji. Obejmuje różne typy płatności i kanały sprzedaży – internetowy, telefoniczny czy mobilny. 260 testów wykrywających i wypróbowanych modeli statystycznego ryzyka uzupełnia dane transakcyjne, które dzięki temu mogą być lokalizowane według regionu, aby dalej pogłębiać i poszerzać przejrzystość wzorca transakcji.

Wykorzystując doświadczenie firmy CyberSource w tym obszarze, rozwiązanie integruje system do wykrywania nadużyć Decision Manager z platformą płatniczą dla branży turystycznej Amadeus Payment Platform (APP). Decision Manager pozwala realizować rezerwacje zgodne z prawem, identyfikując potencjalnie nieuczciwe transakcje i w ten sposób obniżając koszty operacyjne. Zintegrowane rozwiązanie pomoże firmom turystycznym na całym świecie zwiększać przychody, redukować koszty i poprawić doświadczenia klientów w zakresie płatności w wielu kanałach – online, mobilnym, bezpośrednim czy w centrach obsługi telefonicznej. CyberSource Decision Manager pomaga w szybszym i dokładniejszym wykrywaniu oszustw, minimalizując konieczność bezpośredniej interwencji. Obejmuje różne typy płatności i kanały sprzedaży – internetowy, telefoniczny czy mobilny. 260 testów wykrywających i wypróbowanych modeli statystycznego ryzyka uzupełnia dane transakcyjne, które dzięki temu mogą być lokalizowane według regionu, aby dalej pogłębiać i poszerzać przejrzystość wzorca transakcji.