Choć z roku na rok rośnie popularność komunikatorów internetowych, to jak pokazują badania, wiadomości SMS cały czas trzymają się mocno. W branży turystycznej najczęściej wykorzystuje się je do wysyłania powiadomień, potwierdzania rezerwacji oraz przedstawienia specjalnych ofert.
– Jak pokazują statystki, większość wiadomości SMS zostaje odczytana w ciągu 10 sekund od ich dostarczenia – mówi Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR z SMSAPI.pl. – Dlatego jeżeli zależy nam na tempie przekazania informacji, a dzieje się tak na przykład przy potwierdzeniu rezerwacji czy nagłej zmianie w programie wycieczki, możemy mieć pewność, że SMS będzie najskuteczniejszy. Od lat zresztą wykorzystują to biura turystyczne wysyłające wiadomości przypominające m.in. o zbliżającym się locie – dodaje Ogonowski. Obecnie, dzięki wykorzystaniu odpowiednich platform do masowych wysyłek SMS-ów i MMS-ów, kampanie z ich udziałem można przeprowadzić z poziomu komputera podłączonego do internetu.

– Jak pokazują statystki, większość wiadomości SMS zostaje odczytana w ciągu 10 sekund od ich dostarczenia – mówi Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR z SMSAPI.pl. – Dlatego jeżeli zależy nam na tempie przekazania informacji, a dzieje się tak na przykład przy potwierdzeniu rezerwacji czy nagłej zmianie w programie wycieczki, możemy mieć pewność, że SMS będzie najskuteczniejszy. Od lat zresztą wykorzystują to biura turystyczne wysyłające wiadomości przypominające m.in. o zbliżającym się locie – dodaje Ogonowski. Obecnie, dzięki wykorzystaniu odpowiednich platform do masowych wysyłek SMS-ów i MMS-ów, kampanie z ich udziałem można przeprowadzić z poziomu komputera podłączonego do internetu.