Ponownie chcemy, by wyboru najlepszego katalogu dokonali Państwo – nasi czytelnicy. To Państwo, jako ludzie z branży turystycznej, zadecydują czyj katalog jest najlepszy. Nagrody przyznamy w kategoriach Zima oraz Lato.
Oceniane będą katalogi prezentujące ofertę na rok 2014 (bez względu na rok wydania). Po wstępnej selekcji dokonanej przez grafików, dziennikarzy i ekspertów ostateczną decyzję podejmą nasi czytelnicy – czyli branża turystyczna. A więc ludzie, którzy wiedzą jak powinien wyglądać dobry katalog, ponieważ na codzień z takimi pracują. Głosowanie odbędzie się jesienią na naszej stronie internetowej www.rynekturystyczny.pl. Zapraszamy do naszego jury! A jak powstają katalogi w najlepszych biurach? Opowiada o tym przedstawicielka biura Alfa Star, które w ubiegłym roku zostało zwycięzcą konkursu w kategorii Lato.
Joanna Strzylak
Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Alfa Star Alfa Star wydaje katalog raz w roku.
Jego zawartość i wybór hoteli muszą być bardzo dobrze przemyślane, gdyż posłuży nam on do pracy na kolejne 12 miesięcy. Do tej pory każda edycja powstawała przy współpracy kilkunastu osób: począwszy od osoby kierującej całym projektem (w tym przypadku mnie), product managerów odpowiedzialnych za dobór hoteli i poszc [...]

Oceniane będą katalogi prezentujące ofertę na rok 2014 (bez względu na rok wydania). Po wstępnej selekcji dokonanej przez grafików, dziennikarzy i ekspertów ostateczną decyzję podejmą nasi czytelnicy – czyli branża turystyczna. A więc ludzie, którzy wiedzą jak powinien wyglądać dobry katalog, ponieważ na codzień z takimi pracują. Głosowanie odbędzie się jesienią na naszej stronie internetowej www.rynekturystyczny.pl. Zapraszamy do naszego jury! A jak powstają katalogi w najlepszych biurach? Opowiada o tym przedstawicielka biura Alfa Star, które w ubiegłym roku zostało zwycięzcą konkursu w kategorii Lato.
Joanna Strzylak
Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Alfa Star Alfa Star wydaje katalog raz w roku.
Jego zawartość i wybór hoteli muszą być bardzo dobrze przemyślane, gdyż posłuży nam on do pracy na kolejne 12 miesięcy. Do tej pory każda edycja powstawała przy współpracy kilkunastu osób: począwszy od osoby kierującej całym projektem (w tym przypadku mnie), product managerów odpowiedzialnych za dobór hoteli i poszc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl