polska

30. Meet the Bidder

2022-06-21

Mimo gorącego sezonu wyjazdowego wielu przedstawicieli wiodących biur podróży  działających w sektorze MICE, wyjazdów luksusowych, szytych na miarę, tour operatorów i agencji eventowych wzięło udział w 30. Jubileuszowej Edycji Meet the Bidder. Wydarzenie branżowe miało miejsce 14 czerwca 2022, przy czym rozpoczęło się w hotelu Westin Warsaw, a kontynuowane było w Browarach Warszawskich.

b2

Wystawcy Meet the Bidder pochodzili z niemal wszystkich kontynentów, w tym z egzotycznej Etiopii i Jamajki. Najwięcej uwagi skupił na sobie Złoty Partner tej edycji MTB - Arabia Saudyjska. Już na wstępie Goście mogli skosztować daktyli z największej oazy Al-Asha towarzyszących tradycyjnej saudyjskiej kawie. Spotkania stolikowe uzupełnione były filmami ukazującymi wielki potencjał turystyczny tego mało znanego u nas jeszcze kierunku podróży. W trakcie MICE BINGO uczestnicy dowiedzieli się o wybranych Wystawcach kilku ciekawych informacji i mieli szansę na otrzymanie tym razem nie tylko gadżetów podróżniczych i voucherów hotelowych, ale także zaproszeń do nowych restauracji warszawskich (Lecentano, Baczewskich, Swing, BiBaBo, Olivos, a wkrótce też Dym). Kolejna edycja MTB została zapowiedziana na 23 listopada 2022. 

W restauracji Olivos w jubileuszowy grecki koktajl włączyło się warszawskie biuro Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej. Przy toastach i greckich przekąskach można było odpocząć po dni pełnym spotkań biznesowych. Następnie organizatorzy z Travel Biddera - Marcin Lewandowski i Anna Nowicka - zaprosili wszystkich na dalsze świętowanie Jubileuszu Meet the Bidder kilka kroków dalej – do Sassy Warsaw. Ten elegancki klub przedstawił swoją ofertę branży incentive w ciągu dnia, ale wieczorem częstując znakomitymi drinkami przy dźwiękach muzyki mógł w pełni zaprezentować swoje możliwości eventowe. Podobna nazwę nosi cypryjski kontrahent Sassy Events więc Klea została liderką wieczoru prowadząc z humorem i zaangażowanie konkursy z nagrodami. Na koniec wieczoru z tańcami wjechała ostatnia niespodzianka - tort jubileuszowy w formie dwóch półkul ziemskich. Było to symboliczne podsumowanie 30 edycji Meet the Bidder jednoczących przedstawicieli branży z całego świata.

Partnerem imprezy była Arabia Saudyjska, dzięki czemu przedstawiciele branży mieli okazje zapoznać się z ofertę tego kraju. Kluczowi partnerzy poznawali Arabię przy tradycyjnej saudyjskiej kawie i daktylach, demonstrując wsparcie i zaangażowanie w ciągły rozwój saudyjskiego ekosystemu turystycznego. W sumie odbyło się ponad 25 spotkań z branżą.

Od czasu otwarcia na turystykę w 2019 roku Arabia Saudyjska zbudowała konkurencyjną ofertę, która łączy autentyczną kulturę arabską, bogate dziedzictwo oraz szybko rozwijającą się ofertę rozrywkową.  Arabia to dom dla 6 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO, górzystego regionu Asir - w tym Rijal Almaa, wybranego przez UNWTO w 2021 "najlepszą wioską turystyczną", a także miasta Dżudda, które stanowi centrum artystyczne i kulturowe kraju. Obecność Arabii Saudyjskiej na Meet the Bidder była okazją do zaprezentowania różnorodności tego miejsca docelowego i wszystkiego, co ma ono do zaoferowania polskiemu podróżnikowi.


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail