System rezerwacji daje pełną wolność konsumentom w wyborze daty, miasta docelowego, długości pobytu czy klasy hotelu – podkreśla atuty WizzTours Andras Orosz, manager Wizz Tours.
Skąd pomysł na Wizz Tours? Czym różni się ta działalność od działalności linii lotniczych?
Stając się największym niskokosztowym przewoźnikiem w Europie Środkowo- Wschodniej, firma zaczęła odczuwać potrzebę rozwoju również w innych obszarach na rynku turystycznym, w których mogłaby powtórzyć swój sukces. Dzięki rozszerzeniu działalności i wykorzystaniu synergii działania możliwe jest również wzmocnienie pozycji przewoźnika i zróżnicowanie oferowanych przez niego usług. Zdecydowaliśmy się na połączenie oferty niskokosztowych lotów Wizz Air i hoteli, by przedstawić naszym klientom korzystne cenowo pakiety usług.
Jak długo trwały przygotowania do uruchomienia platformy Wizz Tours? Czy od samego początku stawiano na partnerstwo z przedstawicielami rynku turystycznego?
Proces planowania i wdrażania projektu Wizz Tours w życie trwał dziewięć miesięcy. Po okresie wytężonej pracy narodziło się „nowe dziecko” Wizz Air. Z kolei partnerstwo z prz [...]

Skąd pomysł na Wizz Tours? Czym różni się ta działalność od działalności linii lotniczych?
Stając się największym niskokosztowym przewoźnikiem w Europie Środkowo- Wschodniej, firma zaczęła odczuwać potrzebę rozwoju również w innych obszarach na rynku turystycznym, w których mogłaby powtórzyć swój sukces. Dzięki rozszerzeniu działalności i wykorzystaniu synergii działania możliwe jest również wzmocnienie pozycji przewoźnika i zróżnicowanie oferowanych przez niego usług. Zdecydowaliśmy się na połączenie oferty niskokosztowych lotów Wizz Air i hoteli, by przedstawić naszym klientom korzystne cenowo pakiety usług.
Jak długo trwały przygotowania do uruchomienia platformy Wizz Tours? Czy od samego początku stawiano na partnerstwo z przedstawicielami rynku turystycznego?
Proces planowania i wdrażania projektu Wizz Tours w życie trwał dziewięć miesięcy. Po okresie wytężonej pracy narodziło się „nowe dziecko” Wizz Air. Z kolei partnerstwo z prz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl