A&O HOSTELS – pierwsze półrocze prawie jak w 2019 r.

W pierwszej połowie roku a&o odnotowało również coraz więcej rezerwacji grupowych i rodzinnych.

 Sieć została oceniona w badaniu rynku przez Service Value i „Bild Am Sonntag”. Zwłaszcza rodziny są „bardzo zadowolone” z wydajności i usług a&o. – Liczby przypominają rok 2019. Prawie wyrównaliśmy ówczesne liczby. To doskonałe wyniki i pewny sygnał na drugą połowę roku – podsumowuje dyrektor generalny Oliver Winter, który założył a&o 22 lata temu w Berlinie-Friedrichshain. Ponad 2,5 tys. telefonów dziennie na infolinię rezerwacji, 80-procentowy wzrost liczby odwiedzających stronę aohostels. com w okresie od maja do czerwca oraz średnie obłożenie pokoi około 74 proc. w maju i 85 proc. w czerwcu – to wyniki z pierwszego półrocza 2022 r. Jak ocenia firma, jednego z najlepszych w jej historii. – Szczególnie w przypadku rezerwacji grupowych i rodzinnych a&o odnotowuje dwucyfrowy wzrost w porównaniu z 2019 r. Spodziewane przychody w tym roku wyniosą od 140 do 160 mln euro – szacuje Oliver Winter. Pod warunkiem, że „pandemia koronawirusa nie wywoła żadnych znaczących ograniczeń następnej jesieni i zimy”. Jednak Winter nie spodziewa się, że tak się stanie. – Koronawirus nadal będzie nas ograniczać, ale znaleźliśmy również sposoby, aby skutecznie poradzić sobie z tym wyzwaniem – deklaruje. Specjalne środki bezpieczeństwa i higieny zostaną utrzymane, a oferta cyfrowa będzie dalej rozszerzana. Obejmuje ona m.in. samodzielne lub mobilne zameldowanie, cyfrowe zameldowanie na śniadanie czy cyfrowy klucz do pokoju. Aplikowanie przy użyciu smartfona, umowa o pracę na czas nieokreślony, uczestnictwo w akademii online i znajomość języka niemieckiego nie są już warunkami pracy w recepcji. – Zmieniliśmy i dodaliśmy kilka rzeczy, abyśmy byli jako pracodawca jeszcze bardziej atrakcyjni, i opinie na ten temat są bardzo pozytywne. Od początku roku podpisaliśmy ponad 400 nowych umów o pracę. Rekrutacja trwa – wyjaśnia Oliver Winter. – Jesteśmy pionierami, jeśli chodzi o cyfryzację i obsługę gości, tak więc logiczne jest, że teraz dostosowujemy również procesy rekrutacyjne do potrzeb kandydatów i branży. Mamy rozwiązania na niedobór personelu i myślimy nieszablonowo – zapewnia dyrektor sieci. 


Wydanie: 8/2022, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail