Przekrój naszych gestorów to mieszkańcy różnych krajów, w różnym wieku, inwestujący w mieszkania, gospodarze agroturystyczni czy mieszkańcy np. Wielkiej Brytanii mający swoje wakacyjne domy w Grecji – mówi Dawid Łukasiewicz, CEO BedBooking
DAWID ŁUKASIEWICZ
CEO BedBooking sp. z o.o. – tworzy produkty i usługi, które czynią życie prostszym. Uwielbia digitalizować analogowy świat. Pasjonat nowych technologii, które łączą światy zespołów deweloperskich i produktowych. Od ponad 25 lat piłkarz amator.
Czym właściwie jest BedBooking i dla kogo jest przeznaczony?
?BedBooking jest dla właściciela obiektu noclegowego, jeżeli chce on mieć rezerwacje noclegów zawsze pod ręką, dostępne w telefonie, w komputerze czy na laptopie, a nie w kalendarzu papierowym.Jeżeli chce ogłaszać swoją ofertę noclegów, np. na Booking.com lub Airbnb czy VRBO, i nie chce ręcznie aktualizować dostępności terminów i cen. BedBooking spina wiele kalendarzy razem i unika overbookingu. Jeśli właściciel apartamentu czy agroturystyki nie chce odbierać telefonów z pytaniami o wolny termin, może udostępnić link do kalendarza w BedBooking, a gość sam zarezerwuje pobyt przez internet. W takim wypadku gospodarz nie musi przygotowywać indywidualnej oferty dla gościa i oszczędza swój cenny czas. Jeśli gospodarz potrzebuje szybko skontaktować się z gościem w sprawie pobytu, np. przypomnieć o ubiegającym terminie wpłaty zaliczki, poinformować o zaksięgowaniu należności czy podziękować za pobyt – BedBooking dzięki wbudowanym szablonom wiadomości przyspieszy ten proces. BedBooking to nic innego jak pomoc dla właścicieli czy zarządzających obiektami noclegowymi takimi jak agroturystyka, pensjonat, apartamenty, domki czy małe hotele. Obserwujemy na co dzień, jak mocno nasi gestorzy są potrzebni w zupełnie innych działaniach swoich obiektów niż w administrowaniu i wykonywaniu powtarzających się procesów.
Co było największym wyzwaniem przy tworzeniu tego rozwiązania?
Najważniejsza dla nas jest aplikacja i przede wszystkim bycie dostępnym pod ręką dla gospodarzy. Dlatego z technicznego punktu widzenia utrzymanie aplikacji na trzech platformach: Androidzie, iOS i stronie WWW jest dla nas wymagające. Wsparcie 24 wersji językowych i posiadanie użytkowników w 145 krajach, w różnych strefach czasowych, wymaga od nas bycia czujnym i myślenia o kilka kroków zawsze do przodu. Sporym wyzwaniem dla nas i dla naszych użytkowników był wybuch pandemii COVID-19. To dosyć mocno zagroziło branży najmu krótkoterminowego i branży turystycznej. Jednak wcześniejsze dobre decyzje, takie jak dywersyfikacja klientów na wszystkich kontynentach, pozwoliły działać na pełnych...