Ponad 300 uczestników z 15 krajów, 74 moderatorów i panelistów, 19 sesji tematycznych i ponad 30 sponsorów – te dane jednoznacznie pokazują, że Hotel & Tourism Trends już w II edycji stało się najważniejszym wydarzeniem w branży hotelarskiej w Europie Środkowej.
Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, zwróciła uwagę na rosnący udział turystyki w PKB Polski, natomiast Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, w bardzo interesujący sposób przedstawił i omówił najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce.
Pierwszy dzień konferencji to inspirujące dyskusje liderów branży hotelarskiej, turystycznej, rynku spotkań, turystyki medycznej i kulinarnej, którzy w pięciu panelach tematycznych rozmawiali na tematy dotyczące m.in najważniejszych wyzwań dzisiejszego hotelarstwa, gdzie najlepiej inwestować w hotele i w jakich segmentach rynku, roli marki hotelowej w sukcesie inwestycji, specyfice współczesnego gościa hotelowego, a także tego, jak Polska powinna być promowana za granicą. Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była uroczysta gala konkursu Hotelarz Roku 2014, podczas której ogłoszeni zostali zwycięzcy w siedmiu kategoriach. Towarzyszący jej koktajl, w którym wzięło udział ponad 200 osób, był wyjątkową okazją do wielu kuluarowych rozmów.
Drugi dzień konferencji to tematyczne sesje panelowe. Część inwestycyjna moderowana była przez Janusza Mitulskiego z firmy doradczej Horwath HTL, część operacyjną prowadził Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka, a część e-commerce moderował Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden w Warszawie. Partnerem Strategicznym konferencji – podobnie jak w poprzednim roku – został Orbis SA, który zapewnił znakomity catering oraz udostępnił uczestnikom pięknie wyremontowane wnętrza flagowego hotelu sieci Accor w Polsce – Sofitel Warszawa Victoria w Warszawie. Hotel & Tourism Trends 2014 otrzymał najwyższe noty od jego uczestników, nie tylko za poziom merytoryczny, ale także za oprawę techniczną, którą zapewniła firma Samsung – drugi z partnerów strategicznych. – Uczestnicy naszej konferencji mieli możliwość zadawania pytań przy pomocy specjalnie do tego przygotowanych tabletów firmy Samsung, co pozytywnie wpłynęło na poziom interakcji między ekspertami a uczestnikami konferencji – powiedział Rafał Szubstarski, redaktor naczelny magazynu „Hotelarz”. Złotymi sponsorami wydarzenia zostały firmy Life Fitness, Marell, Precor, Profitroom, Staffer, InterContinental Hotels Group, Matmarco, Availpro, Choice Hotels, Zdrojowa Invest oraz Agnella.

Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, zwróciła uwagę na rosnący udział turystyki w PKB Polski, natomiast Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, w bardzo interesujący sposób przedstawił i omówił najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce.

Pierwszy dzień konferencji to inspirujące dyskusje liderów branży hotelarskiej, turystycznej, rynku spotkań, turystyki medycznej i kulinarnej, którzy w pięciu panelach tematycznych rozmawiali na tematy dotyczące m.in najważniejszych wyzwań dzisiejszego hotelarstwa, gdzie najlepiej inwestować w hotele i w jakich segmentach rynku, roli marki hotelowej w sukcesie inwestycji, specyfice współczesnego gościa hotelowego, a także tego, jak Polska powinna być promowana za granicą. Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była uroczysta gala konkursu Hotelarz Roku 2014, podczas której ogłoszeni zostali zwycięzcy w siedmiu kategoriach. Towarzyszący jej koktajl, w którym wzięło udział ponad 200 osób, był wyjątkową okazją do wielu kuluarowych rozmów.

Drugi dzień konferencji to tematyczne sesje panelowe. Część inwestycyjna moderowana była przez Janusza Mitulskiego z firmy doradczej Horwath HTL, część operacyjną prowadził Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka, a część e-commerce moderował Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden w Warszawie. Partnerem Strategicznym konferencji – podobnie jak w poprzednim roku – został Orbis SA, który zapewnił znakomity catering oraz udostępnił uczestnikom pięknie wyremontowane wnętrza flagowego hotelu sieci Accor w Polsce – Sofitel Warszawa Victoria w Warszawie. Hotel & Tourism Trends 2014 otrzymał najwyższe noty od jego uczestników, nie tylko za poziom merytoryczny, ale także za oprawę techniczną, którą zapewniła firma Samsung – drugi z partnerów strategicznych. – Uczestnicy naszej konferencji mieli możliwość zadawania pytań przy pomocy specjalnie do tego przygotowanych tabletów firmy Samsung, co pozytywnie wpłynęło na poziom interakcji między ekspertami a uczestnikami konferencji – powiedział Rafał Szubstarski, redaktor naczelny magazynu „Hotelarz”. Złotymi sponsorami wydarzenia zostały firmy Life Fitness, Marell, Precor, Profitroom, Staffer, InterContinental Hotels Group, Matmarco, Availpro, Choice Hotels, Zdrojowa Invest oraz Agnella.
