Ponad 90 słonecznych kierunków i regionów z dojazdem własnym i z wylotem z 11 lotnisk, liczne nowości, w tym katalog poświęcony tylko Bułgarii oraz specjalne propozycje dla tych, którzy chcą połączyć wypoczynek ze zwiedzaniem – to tylko niektóre z tegorocznych atrakcji najnowszej oferty Neckermanna. Biuro podróży rozpoczyna sprzedaż lata 2015.
Po październikowej inauguracji sprzedaży rodzinnych wakacji, Neckermann przedstawia całą ofertę, którą przygotował na lato 2015. Cały rok turystyczny touroperator kończy 11,7-milionowym zyskiem (59,5 proc. wyższym niż w roku ubiegłym). W tym czasie biuro podróży obsłużyło 148 tysięcy klientów, a jego obroty sięgnęły ponad 332 miliony złotych. Z takimi wynikami polska spółka córka Thomasa Cooka okazuje się liderem w całej grupie pod względem rentowności i dynamiki wzrostu. Wzrost sprzedaży pakietów lotniczych wyniósł 27 proc. Spadek zanotowano natomiast przy sprzedaży imprez z dojazdem własnym. – Widać tu konkurencję portali oferujących rezerwacje hoteli takich jak bloking.com czy HRS – skomentował te wyniki prezes Neckermann Polska Krzysztof Piątek.
Teraz Bułgaria
Te wyniki wpłynęły na kształt letniej oferty. W nadchodzącym sezonie biuro podróży rozszerza ofertę hotelową na kluczowych kierunkach, ale też wprowadza nowości produktowe. W poprzednim roku krajem, który zajmował szczególne miejsce w ofercie touroperatora, była Turcja, która miała swój osobny katalog, dzięki czemu uzyskano na tym kierunku imponujące wzrosty. Przez lotnisko w Antalyi przewinęło się o 230 proc. klientów biura więcej niż w roku 2013. Co będzie lokomotywą w tym roku? – Neckermann od kilku lat jest niekwestionowanym liderem w organizacji wypoczynku w Bułgarii – mówi Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska. – To z nami Polacy najchętniej wyjeżdżają nad czarnomorskie wybrzeże, dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny katal [...]

Po październikowej inauguracji sprzedaży rodzinnych wakacji, Neckermann przedstawia całą ofertę, którą przygotował na lato 2015. Cały rok turystyczny touroperator kończy 11,7-milionowym zyskiem (59,5 proc. wyższym niż w roku ubiegłym). W tym czasie biuro podróży obsłużyło 148 tysięcy klientów, a jego obroty sięgnęły ponad 332 miliony złotych. Z takimi wynikami polska spółka córka Thomasa Cooka okazuje się liderem w całej grupie pod względem rentowności i dynamiki wzrostu. Wzrost sprzedaży pakietów lotniczych wyniósł 27 proc. Spadek zanotowano natomiast przy sprzedaży imprez z dojazdem własnym. – Widać tu konkurencję portali oferujących rezerwacje hoteli takich jak bloking.com czy HRS – skomentował te wyniki prezes Neckermann Polska Krzysztof Piątek.
Teraz Bułgaria
Te wyniki wpłynęły na kształt letniej oferty. W nadchodzącym sezonie biuro podróży rozszerza ofertę hotelową na kluczowych kierunkach, ale też wprowadza nowości produktowe. W poprzednim roku krajem, który zajmował szczególne miejsce w ofercie touroperatora, była Turcja, która miała swój osobny katalog, dzięki czemu uzyskano na tym kierunku imponujące wzrosty. Przez lotnisko w Antalyi przewinęło się o 230 proc. klientów biura więcej niż w roku 2013. Co będzie lokomotywą w tym roku? – Neckermann od kilku lat jest niekwestionowanym liderem w organizacji wypoczynku w Bułgarii – mówi Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska. – To z nami Polacy najchętniej wyjeżdżają nad czarnomorskie wybrzeże, dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny katal [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl