HOTEL TRENDS po raz dziesiąty

Tegoroczna edycja Hotel Trends – hotelarstwo w czasach wojny, inflacji i rosnących kosztów.

r202210rt 917269 541187

W trakcie forum Radisson Hotel Group ogłosiła swój pierwszy produkt związany z obsługą apartamentów pod marką Radisson Service Apartments w ramach Unity Center w Krakowie, a Marriott poinformował, że pierwszy w Polsce hotel z kolekcji Autograph Collection zadebiutuje pod nazwą Verte z Mirosławem Gackowskim jako dyrektorem generalnym. Tegoroczną edycję wydarzenia, po oficjalnym otwarciu przez Dorotę Malinowską, współzałożycielkę i partnerkę w Pro Value, oraz Rafała Szubstarskiego, redaktora naczelnego magazynu „Hotelarz”, rozpoczęło wystąpienie Roberta Gwiazdowskiego, prawnika oraz komentatora politycznego i ekonomicznego, a także przewodniczącego Rady Nadzorczej Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.

Zwrócił on uwagę na fakt, że w obecnej sytuacji, w jakiej znajduje się zarówno Polska, Europa, jak i świat, wszelkie założenia są płynne i trudno przewidywać, co rzeczywiście nastąpi nawet w najbliższym czasie. W jego opinii hotelarstwo, również polskie, jest perspektywiczną branżą, ale powinno zakładać, że punktem ciężkości nie będzie stale Europa i za jakiś czas klientami polskich hotelarzy mohą być w dużej mierze mieszkańcy Afryki. – Mija ponad 10 lat, odkąd przystąpiliśmy do przygotowań pierwszej edycji Hotel Trends. Od tamtej pory mamy za sobą niezliczoną liczbę godzin poświęconych na przygotowywania kolejnych wydarzeń. Gościliśmy już ponad 560 panelistów.

r202210rt 324850 170172

Dyskutowaliśmy z liderami hotelarstwa o najważniejszych dla branży kwestiach podczas ponad 125 paneli dyskusyjnych. Cieszymy się, że liczba uczestników wciąż wskazuje na to, że nie słabnie zainteresowanie branży takimi spotkaniami, a Hotel Trends ma w kalendarzu hotelarzy pozycję wiodącą – powiedział Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawca „Hotelarza” i organizator wydarzenia. – To, że ponad 100 osób śledziło debaty online, pokazuje, że model hybrydowy jest potrzebny i raczej zostanie z nami na dobre. Kolejny ekspert, Jakub Klimczak, business development manager z zespołu STR, przedstawił wyniki hoteli w Polsce na tle Unii Europejskiej.

r202210rt 61893 324120

Z jego prezentacji wynika między innymi, że COVID ma coraz mniejszy wpływ na anulacje rezerwacji w hotelach, a obłożenie w hotelach wraca do wysokości sprzed pandemii. Również poziom cen kształtuje się bardzo optymistycznie, a ADR był na wysokich poziomach i poza Poznaniem osiągnął już wielkość z roku 2019. Po wystąpieniach eksperckich rozpoczęły się panele dyskusyjne, które zasadniczo skupiały się wokół zagadnień związanych z marką, finansami, działaniami operacyjnymi, ale również w zasadzie wszystkim towarzyszyło pytanie, jak prowadzić biznes hotelowy w czasach pandemii, inflacji i wzrastających kosztów oraz wojny. 

r202210rt 402756 624758

PANEL LIDERÓW RYNKU

Pierwszą dyskusję – „Panel...


Wydanie: 10/2022, HOTELE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail