W 2023 rok polski start-up, który zrewolucjonizował zarządzanie podróżami służbowymi, wchodzi z nową nazwą. – Dotychczasowa nazwa naszego narzędzia już dawno przestała oddawać szeroki zakres usług jakie oferujemy, stąd potrzeba brandu, który mówi wprost – WorkTrips.com! – mówi Filip Błoch, współzałożyciel i prezes WorkTrips.com.
Rebranding jest wynikiem ciągłego rozwoju spółki oraz coraz szerszej ekspansji zagranicznej, której ma dodatkowo pomóc. – Zmiany, które zaszły w systemie, możliwości jakie daje narzędzie oraz rynek jaki jesteśmy w stanie obsługiwać już dawno wykraczały poza usługi hotelowe. Tym samym gra słowna Hotailors (hotel + tailors) przestała oddawać ducha i ideę naszej firmy. Nowa nazwa lepiej definiuje szerokie spektrum usług oraz ich jakość, a jednocześnie pozwala nam na lepszą prezencję na rynkach zagranicznych – mówi Filip Błoch, współzałożyciel i prezes WorkTrips.com.
Coraz więcej udogodnień
Jak tłumaczy Maciej Stopierzyński, dyrektor ds. technicznych i współzałożyciel WorkTrips.com: – Nasz dział IT stale się rozwija i pracuje nad dostarczeniem na rynek najlepszej technologii do zarządzania podróżami biznesowymi. Dzięki tworzeniu polityk podróży, cały proces akceptacji wyjazdu jest zautomatyzowany i pozwala na oszczędność nawet 90 proc czasu potrzebnego do zarządzania podróżą.
Polityka podróży pozwala jasno określić warunki podróży służbowej pracowników. Kiedy pracownik wybierze hotel oraz transport określony i dozwolony w polityce, wyjazd zostanie zaakceptowany automatycznie. – To rozwiązanie można wykorzystać również w przypadku zrównoważonego rozwoju – dodaje Michał Szeksztełło, dyrektor operacyjny i współzałożyciel WorkTrips.com. – Możemy określić w polityce, że w przypadku krótszych wyjazdów, pracownik musi wybrać transport kolejowy zamiast lotniczego. To pozwoli zminimalizować zużycie CO2 podczas jego wyjazdu – dodaje Michał Szeksztełło. Dodatkowo, w narzędziu wprowadzono kalkulator śladu węglowego, który pokazuje zużycie dwutlenku węgla podczas danej podróży.
Innymi udogodnieniami są m.in. ubezpieczenie podróży służbowej (razem z AXA Partners) oraz integracja z serwisem Booking.com, która daje możliwość rezerwacji noclegów w mniej popularnych miastach. Trwają również prace nad wdrożeniem do narzędzia zamawiania przejazdów poprzez aplikację Uber. To rozwiązanie ma być dostępne w pierwszym kwartale 2023 roku.