DZT znów w Top Innowator

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) po raz kolejny przekonała do siebie najwyższej klasy jury w konkursie innowacyjności Top 100.

 W ten sposób organizacja już po raz trzeci z rzędu została uhonorowana tytułem championa innowacyjności. Jednym z projektów, którymi firma przekonała jury, jest Data Dash Board „Inbound Travel Trends Germany”. Obszar business intelligence umożliwia partnerom dostęp do cyfrowych źródeł danych, które zwykle są niedostępne dla firm lub są dostępne za bardzo wysoką cenę. Ponadto DZT zaprezentowała jurorom świat wirtualnej rzeczywistości związany z „niemieckim krajobrazem naturalnym”.

Wykorzystanie okularów VR najnowszej generacji, dzięki którym użytkownik porusza się bez ograniczeń w przestrzeni wirtualnej, pozwala na zrobienie pierwszych kroków w świecie 3D. Doceniono również projekt Open Data/Knowledge Graph, umożliwiający rozwój i rozbudowę aplikacji wspieranych przez sztuczną inteligencję. Wysoko oceniono też marketing zrównoważonych ofert. Nagroda Top 100 jest od 1993 r. wyrazem uznania dla sukcesu innowacyjnego w sektorze średnich przedsiębiorstw. Istotą konkursu jest proces selekcji w zakresie nauki, przez który muszą przejść uczestnicy.

W imieniu firmy compamedia, która jest organizatorem konkursu, prof. Nikolaus Franke i jego zespół przeanalizowali ponad 100 wskaźników innowacyjności w pięciu kategoriach: wyższa kadra menedżerska promująca innowacje; innowacyjne rozwiązania na rzecz klimatu; innowacyjność wdrażanych procesów oraz organizacja, orientacja zewnętrzna/otwarte innowacje oraz sukces innowacji.


Wydanie: 2/2023, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail