Nowe narządzie podróży „na miarę”

Grzegorz Mikielewicz przez wiele lat pracował jako ambasador największych na świecie marek z segmentu operatorów pokera online, intensywnie podróżując na własną rękę.

rt 2023 02h 03

Wyjazdy te musiały być indywidualnie dostosowane do jego potrzeb, więc organizował je sam. Z czasem znajomi zaczęli zwracać się do niego o pomoc w planowaniu wakacji. To nakierowało go na niszę, którą ma wypełnić Getaway – platforma pełniąca funkcję intuicyjnego, inteligentnego, zaawansowanego technologicznie kreatora podróży „szytej na miarę”. W pomysł uwierzyli inwestorzy, którzy przekazali na rozwój spółki 2,3 mln zł. Po uzyskaniu tytułu magistra prawa Grzegorz Mikielewicz ukończył jeszcze studia podyplomowe na UW, na kierunku Problematyka Zorganizowanej Przestępczości i Terroryzmu.

Tuż po studiach zaczął pracę w firmie specjalizującej się w tłumaczeniu na język polski aktów prawnych Unii Europejskiej, szybko jednak zmienił ścieżkę kariery. Przez siedem lat był członkiem PokerStars Team Online Pro, pełnił również funkcję ambasadora największych na świecie marek z segmentu operatorów pokera online. Praca ta była bezpośrednio powiązana z ogromną liczbą podróży po całym świecie, podczas których wielokrotnie odwiedził takie miejsca, jak Bahamy, Kalifornia czy Hongkong. Getaway, jako narzędzie tworzące plany dowolnych podróży na zamówienie klienta, wypełnia lukę pomiędzy głównymi segmentami rynku turystycznego.

Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, usługa oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając mu najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu. Uzupełnieniem opcji planowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd.

Wszystkie te najważniejsze informacje są zawsze w zasięgu jednego kliknięcia na smartfonie. Getaway nie posiada bazy gotowych ofert – dowolny wyjazd jest tworzony na zamówienie i można go w pełni dopasować do własnych oczekiwań, niezależnie od tego, czy podróżujemy typowo turystycznie – z dziećmi, z grupą znajomych, w parze lub jako singiel – czy też biznesowo. Spółka Getaway powstała w 2018 r. i od tego czasu intensywnie się rozwija.

W 2021 r. zrealizowała rundę inwestycyjną pre-seed, dzięki której pozyskała finansowanie na poziomie 1,5 mln zł od funduszu Aban Fund oraz dwóch aniołów biznesu – Łukasza Halucha i Krzysztofa Domagały. Na przełomie roku spółka pozyskała kolejne fundusze w wysokości około 1 mln zł od inwestorów prywatnych. Jesienią 2023 r. Getaway planuje przeprowadzenie kolejnej większej rundy, której celem jest m.in. osiągnięcie pełnej skalowalności w Polsce, a docelowo wejście z platformą na rynki zagraniczne.


Wydanie: 2/2023, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail