Multiagent turystyczny Travelplanet opublikował kolejny raport o ubiegłorocznych podróżach Polaków. Jest to już 13 podsumowanie wyborów i zwyczajów klientów tej firmy.
Dwa mocne punkty „Raportu podróżnika 2015”, bo tak brzmi oficjalny tytuł tej publikacji, to ciągłość oraz różne kanały sprzedaży. Kilkanaście lat, jakie minęło od publikacji pierwszego podsumowania, pozwala na obserwowanie trendów występujących w dłuższym okresie. Natomiast, choć głównym kanałem sprzedaży Travelplanet jest internet, to jednak firma posiada również 25 stacjonarnych punktów sprzedaży. Dzięki temu obraz zaprezentowany w raporcie jest bliższy faktycznej sytuacji na całym rynku, a nie tylko tym internetowym.
Kiedy latamy?
Pod względem wyboru terminu, w jakim wypoczywają Polacy, od lat nie wiele się zmienia i raczej trudno sobie wyobrazić w tym względzie rewolucję. Królują tu nieodmiennie miesiące szkolnych wakacji – lipiec i sierpień. Ciekawą i do tego pozytywną tendencję widać w lekkim wydłużaniu sezonu urlopowego. Statystyki rezerwacyjne pokazują długoletni trend do rozciągania się letniego sezonu na wrzesień, ale jeszcze wyraźniejszy jest długoletni trend do rozpoczynania letnich wakacji już w czerwcu. Ta fala od wielu sezonów wzbiera już w czerwcu i opada dopiero we wrześniu. Ale tak dobrze jak od czerwca do końca września 2014 było tylko w analogicznym okresie w 2011, kiedy w ciągu 4 miesięcy biura wysłały na wakacje 70 proc. swoich klientów.
Kiedy kupujemy?
Nawyki pol [...]

Dwa mocne punkty „Raportu podróżnika 2015”, bo tak brzmi oficjalny tytuł tej publikacji, to ciągłość oraz różne kanały sprzedaży. Kilkanaście lat, jakie minęło od publikacji pierwszego podsumowania, pozwala na obserwowanie trendów występujących w dłuższym okresie. Natomiast, choć głównym kanałem sprzedaży Travelplanet jest internet, to jednak firma posiada również 25 stacjonarnych punktów sprzedaży. Dzięki temu obraz zaprezentowany w raporcie jest bliższy faktycznej sytuacji na całym rynku, a nie tylko tym internetowym.

Kiedy latamy?
Pod względem wyboru terminu, w jakim wypoczywają Polacy, od lat nie wiele się zmienia i raczej trudno sobie wyobrazić w tym względzie rewolucję. Królują tu nieodmiennie miesiące szkolnych wakacji – lipiec i sierpień. Ciekawą i do tego pozytywną tendencję widać w lekkim wydłużaniu sezonu urlopowego. Statystyki rezerwacyjne pokazują długoletni trend do rozciągania się letniego sezonu na wrzesień, ale jeszcze wyraźniejszy jest długoletni trend do rozpoczynania letnich wakacji już w czerwcu. Ta fala od wielu sezonów wzbiera już w czerwcu i opada dopiero we wrześniu. Ale tak dobrze jak od czerwca do końca września 2014 było tylko w analogicznym okresie w 2011, kiedy w ciągu 4 miesięcy biura wysłały na wakacje 70 proc. swoich klientów.
Kiedy kupujemy?
Nawyki pol [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl